نظرات | Mohammad asl
ترتیب نمایش
Bleu de Chanel
لینک به نظر 18 شهریور 1401 تشکر پاسخ به saeed bazmi
سلام دوست عزیز
اجازه بدین اصلا موافق نباشم با نظر شما. درسته که خواه و ناخواه پخش بو و ماندگاری سمپل با شیشه اصلی متفاوته ولی به هر حال سمپل باید تا حدودی نمایندگی کنه عطر اصلی رو مگه ایراد در جای دیگه ای باشه. کی میگه سمپل فقط برای رایحه است!!!!!!
3 تشکر شده توسط : غزال آرش راشدی
Bleu de Chanel
لینک به نظر 15 مرداد 1401 تشکر پاسخ به 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
درود فراوان جناب اردشیر، توضیحات شما جامع و شامل بود و حتما راهنمای مناسب و دقیقی برای بنده و شاید سایرین در تجربه ی دنیای زیبای عطرهاست. یک دنیا ممنون برای صبر و حوصله در نوشتن این متن طولانی و ارزشمند.
البته حتما نکته ای که فرمودین در مورد پخش بو رو هم رعایت میکنم و در مورد فضاهای بسته کاملا با شما اتفاق نظر دارم.
ارادتمند
خوشبو و مانا باشید.
روزگار به کامتان.
2 تشکر شده توسط : محمد☆mm Melody
Bleu de Chanel
لینک به نظر 31 تیر 1401 تشکر پاسخ به Shaghayegh
درود و احترام به شما خانم شقایق
سپاس فراوان بابت پاسخ دادن و معرفی این عطرها. حتما عطرهای این برندها رو امتحانشون میکنم.
خوشبو و مانا باشید.
2 تشکر شده توسط : Shaghayegh 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆
Bleu de Chanel
لینک به نظر 30 تیر 1401 تشکر پاسخ به رضا همایون‌فر
درود بر شما جناب همایونفر عزیز و گرانقدر
کاملا درست میفرمایید. ریفرموله شدن عطرها هم واقعا داستانی است. با این همه اگر افرادی که جدیدا عطر رو تهیه میکنند با توجه به واقعیتی که تجربه میکنن امتیاز بدن نه تحت تاثیر امتیازی که قبلا سایرین دادن و کامنت هایی که گذاشتن، به مرور زمان اعداد مربوطه تعدیل و به واقعیت حال حاضرشون نزدیک تر میشوند. البته بنده به قطع نمیتونم تایید یا رد کنم که سیاست های مارکتینگ فروشنده های اینترنتی تاثیری در نمودارها و اعداد بالایی که میبینیم ندارند و احتمالی هم برای آن قائلم.
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 سالار كلوچه
Bleu de Chanel
لینک به نظر 30 تیر 1401 تشکر پاسخ به Ardeshir.S
درود متقابل بر شما جناب اردشیر عزیز و گرانقدر
و سپاس فراوان بابت حوصله در خواندن و پاسخ دادن
مطالبی که فرمودید کاملا دقیق و درست است لیکن این بنده ی جوان علی رغم تجربه کم، بسیاری از آن را در نظر گرفتم، به عنوان مثال اندازه ی نازل خب بدیهی است که خیلی کوچکتر است و از این رو چندین برابر اسپری کردم تا جبران شود. در مورد آب و هوای مناطق هم که بنده در شهر مرطوب و نزدیک دریا نیستم با این همه از تاثیر سایر عواملی که فرمودید غافل نبوده و نظر شما رو به دیده منت میپذیرم.
لکن کماکان بر این باورم که امتیاز ممکن است کمی جا به جا شود ولی مگر چه قدر؟! امتیاز 7/7 خیلی دست و دلبازانه است برای این عطر.
کاش عطرهایی که از نظر شما پرفورمنس خوبی دارن رو هم معرفی میکردید و لطف را بر بنده تمام.
خوشبو و مانا باشید.
ارادتمند شما.
4 تشکر شده توسط : 𝐴𝑟𝑑𝑒𝑠𝒉𝑖𝑟.𝑆 صادق اف
سمپل این و تق هرمس رو از همین سایت خریدم، پخش بوشون در حد آب معدنی!!! و ماندگاریشون هم نمیشه گفت خوب واقعا. خواهش میکنم رفقای عطر بازمون توی این گرونی خیلی در دادن امتیاز به پرفورمنس عطرها دقت کنن. خیلی ها واقعا اگه یه عطر رو بخرن تا چند ماه بعدش احتمالا پولی برای خرید عطر نداشته باشن بنابراین توی چنین شرایطی امتیاز پرفورمنس بیش از پیش اهمیت پیدا میکنه.
مورد دوم اینکه خواهش میکنم دوستان با سابقه تر چند تا عطر پرفورمنس بالا برای هر فصل معرفی کنن تا بتونم از بین اونا انتخاب کنم، سابقا ورساچه اروس، لالیک نویر، تق هرمس، دیور هوم پارفوم، 212، بلو د چنل رو داشتم و از رایحه همه به جز دیور (به خاطر پودری بودنش) راضی بودم اما از پرفورمنس هیچکدوم به جز دیور! راضی نبودم.
7 تشکر شده توسط : Sepehr s Ali. gh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir