نظرات | ABOLFAZL
ترتیب نمایش
Aventus
لینک به نظر 1 تیر 1401 تشکر پاسخ به Ardeshir.S
واقعا ممنونم بابت زمانی گزاشتید❤️
حس میکنم چیزی که اونتوس به من نشون داد یک تلخی جذاب بود برخلاف خیلی از عطر های خنکی ک عطر فروشا روی ادم اسپری میکنن و برام به ترشی میزنه(با ترشی توی عطر سازگاری ندارم) این تلخی ترکیب شده با خنکی و تازگی اونتوس منو به اینجا کشوند که نظر شما و دوستان رو راجع به عطرای خنک و تلخی که با بودجه نسبتا پایین میشه تهیه کرد بپرسم.عطر هایی ک به معنای واقعی تلخ باشند و خنک اگر معرفی کنید ممنونتون میشم با سپاس❤️❤️
4 تشکر شده توسط : Mosayeb Najafi محمدپارسا امیری
سلام به همه عطر بازا بنده یک فرد کاملا مبتدی هستم که تازه وارد این دنیای معطر شدم و دوست داشتم رایحه ای حتی کپی شده یا غیراصل از اونتوس داشته باشم به دلایل اقتصادی ک خودتون‌ میدونید. یک شیشه ۴۰ میل از یک برند گمنام تهیه کردم اول توی مغازه که بو کردم خیلی تلخ و جذاب بود برام ولی بعد از مدتی ک گذشت حس میکنم اون تلخی اولو نداره و انگار یجورایی ب ترشی میزنه.
اینم بگم که تا بحال اونتوس اصلیو بو نکردم ک بخوام یک معیار برای تشخیص داشته باشم
سوالم از اساتید محترم اینه که آیا رایحه اصلی اونتوس اون تلخی جذابی بود ک اول حس کردم یا اون رایحه ترشو تلخی که بعدا حس کردم ؟
اولین فکری که خودم کردم این بود که نکنه عطر خراب شده بوی ترشی گرفته
ممنون میشم راهنماییم کنید❤️❤️

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir