نظرات | یاسی
ترتیب نمایش
هر دو کار پخش و موندگاری کاملا متوسطی دارن که برای عطرای بهاری، عادیه.
شاید استیل "یه کوچولو" از پرمیر ژور قوی تر باشه.
پرمیر ژور هم از اول پخش قوی ای نداشت و الان هم که تولید اسپانیاست، این قضیه تغییری نکرده.
در کل به نظرم فقط با توجه به رایحه بین این دو عطر انتخاب کنید، چون از لحاظ غلظت و پخش و غیره تفاوت چندان زیادی با هم ندارند. جفتشون کارای قشنگ و safe ای هستن و کاملا مناسب این هوا!
1 تشکر شده توسط : صبا
دوستان از [...] کسی تا به حال خرید داشته؟ معتبره آیا؟ چون تا به حال ازش خرید نکردم و قیمتهای خوبی برای یه سری عطرا داره می پرسم.
دقیقاً! حداقل یه مدت فرصت می دادید تا عطرهایی رو که می خواستیم بخریم!
خواهش می کنم ورسانس رو هم تو حراج بذارید!
من دیدم که وومنیتی ( ورژن اصلی و ساده اش) به تدریج رنگ عوض کنه و متمایل به زرد بشه، افراد دیگه ای رو هم می شناسم که به همین قضیه برخوردن. کلاً تغییر رنگ وومنیتی اونقدرها چیز عجیبی نیست و به بو یا کیفیت عطر لطمه ای نمی زنه . در ضمن وومنیتی به شدت عکس ها و تبلیغاتش صورتی نیست، یه تم بژ هم داره.
2 تشکر شده توسط : Maxxine آرامیس
اگه دقت کنی روی جعبه ی یک سری از الین ها کلمه ی Refillable نوشته شده. تو فرانسه و کشورهایی که نمایندگی اصلی تیری موگلر رو دارن، اگه این عطر رو بخری بعد از این که تموم شد یه بار مجانی برات پرش می کنن.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir