نظرات | لیلیان
ترتیب نمایش
Secretions Magnifiques
لینک به نظر 29 بهمن 1401 تشکر پاسخ به محمدامین صفری
همچین می‌گید «چه عجب کسی پیدا شد که در این دیار (اگه منظورتون سایت عطرافشان باشه) فیلم‌های پازولینی رو دنبال کرده باشه» انگار عطرافشان محل اظهار فضل در مورد فیلم‌هاست. اگر منظورتون از «دیار» ایرانه که باید بگم پازولینی و سالو خیلی وقته بابت پز روشنفکری به لجن کشیده شده متأسفانه. واقعاً موندم این چه حرفی بود که اینجا نوشتید!
7 تشکر شده توسط : مهدی علی رشوند
چه جالب! من این شیشه رو ندیده بودم. شیشه بلند با در گل من رو یاد عطر گاردنیای الیزابت تیلور انداخت. سرچ کردم و اینی که گفتید رو دیدم :) شیشه‌ی زیباییه!

آناییس آناییس، اولین بار، سال ۱۹۷۸ بیرون اومد و تا سال‌ها با همون فورمول اولیه، در شیشه‌های مختلف و سایزهای مختلف (از جمله شیشه‌ی شما به اسمِ collection fleur) و دو سه بار در ادیشن‌های دیگه اگه اشتباه نکنم پخش می‌شد، تا سال ۲۰۱۴ که اینی که اینجاست، به‌همراهِ Anaïs Anaïs, Premier Délice اومد بیرون.
10 تشکر شده توسط : Sama  Someone Out There Saba
به‌نظرم عطر آناییس آناییس برای ما ایرانی‌ها خیلی آشنا و خاطره‌انگیز و نوستالژیک می‌تونه باشه. یه عطر گلی که بوی گل‌هاش برای ما آشناست برخلاف خیلی از گل‌ها که تو کشور ما زیاد نیست و‌ ما رو به جاهای دوری و یا آشنا نمی‌بره، مثل گاردنیا.
تو این عطر گل‌های سنبل، پیچ‌ امین‌الدوله، رز (قابل توجه اینکه رزش کم حس می‌شه)، یاس و سوسن، به‌همراه نت‌های دیگه هم خیلی خوب ترکیب شدن و هم فضای آشنایی برای ما می‌سازه. همچنین من رو به عروسی‌های قدیم و به آغوش مادرها و مادربزرگ‌های خوشبو می‌بره. برای من عطر خوشبو، خاطره‌انگیز و ارزشمندیه.
من بیشتر توی بهار و زمستون استفاده می‌کنم.
22 تشکر شده توسط : Sama نازی جاوید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir