نظرات | Mohamadlavender
ترتیب نمایش
فیکو رایحه انجیری بارز تری داره من شخصا فیکو رو بیشتر میپسندم
1 تشکر شده توسط : فریده.م
یزدی ها یه شیرینی دارن به اسم لوز که واقعا خوشمزه است حالا فرض کنین لوزی که توش هل استفاده شده رو با یه چای ناب ایرانی نوش جان کنید اونم دقیقا توی کافه دنج که چند تا میزش رو گذاشته بیرون کنار دخت لیمو، بعد از ظهره هوا خنکتر از ظهر شده صاحب کافه داره به گلدونای بیرون آب میده و شلنگ آب رو روی تنه درخت که همین چند ساعت پیش آفتاب تنش رو داغ کرده میگیره از داخل کافه رادیو رو باز می‌کنه صدای یه آهنگ قدیمی که روح آدمو نوازش می‌کنه به گوش میرسه و تو به نوشیدن چای ادامه میدی .
21 تشکر شده توسط : complihanicated علی ح
فصل تابستان است از صبح بیرون بودی و یکسری کار اعصاب خورد کن رو بالاخره انجام دادی گرمای هوا کلافت کرده ساعت حول و هوش یک ظهره وقته نهاره و حسابی گرسنه شدی یه مغازه نان داغ و کباب داغ میبینی بوی نون داغ تنوری هوش از سرت می‌بره میری داخل یه فضای ساده و صمیمی اما تمیز با کباب های با کیفیت یه کولر آبی که روی چهار پایه کنج مغازه قرار داره میری دقیقا میز جلوی کولر می‌شینی سفارشات رو میارن دو سیم لقمه با مخلفات با نون داغ و یه سبد چوبی که ریحون و لیمو توشه باد کولر میخوره به اون سبد ریحان میخوره و با یه حس سبز روی صورتت میشینه . لقمه رو گرفتی و چند قطره لیمو روش میچکونی به یکباره از اون آدم خسته که گرمای هوا و کاغذ بازی های اداری اون روز عصبیت کرده بود تبدیل به یه آدم دیگه میشی از اون فضا لذت میبری ، تو اون لحظه به هیچ چیزی فکر نمیکنی . غذا رو تموم کردی از پارچ فیروزه ای رنگ روی میز دوغ محلی رو تو لیوان می‌ریزی و نوش جان میکنی و تمام.
10 تشکر شده توسط : ارش موسوی Golnoosh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir