نظرات | Amir Hosein Zandi
ترتیب نمایش
Versus Uomo
لینک به نظر 20 مرداد 1401 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
با درود مجدد
تست ادکلن Bluff از برند LUBIN شدیدا پیشنهاد میشه، با حس بویایی غیر حرفه ای بنده بالای 80درصد شباهت وجود دارد.در تمام نت ها و درای داون کار.
4 تشکر شده توسط : امیر رنجبر فاطمه فیضی
مغموم از کشته شدن روح آزادی ... دم شما گرم
7 تشکر شده توسط : علی مروانی نیا ارژنگ بوترابی
با سلام
لطفا در مورد این کار توضیح بیشتر میفرمایید.
با سلام خدمت دوستان، این کار رو بلایند بای کردم، به هیچ عنوان کار عودی محسوب نمیشه، نت اولیه رز و بوی مشابه گلاب غالب است و در تمام مدت تا درای داون این تم بو کاملا احساس میشه و بشدت کار زنونه ای حساب میشه که مشابهش در ادکلن های زنونه به وفور یافت میشه و اصلا بوی جدیدی نیست.پخش بو و ماندگاری هم بسیار قوی.موفق باشید.
9 تشکر شده توسط : saeidrostami118 کامبیز سخی
bigan Black for men
لینک به نظر 19 بهمن 1400 تشکر پاسخ به صادق شاه حاتمی
با درود از کجا تهیه کردید؟
Versus Uomo
لینک به نظر 4 دی 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
ممنون بابت پاسخ و همچنین توضیحات جذاب ، دارک بلو هوگو باس رو تست کردم اصلا مشابهتی حس نکردم خصوصا در تم چوبی ، متاسفانه سالهاست دنبال این کارم و موفقیتی حاصل نشده ست.
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
با سلام خدمت شما ، رایحه ی نزدیک و مشابه بهش سراغ دارید؟
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
امروز برای خریدنش به یه مغازه مراجعه کردم و در اولین استشمام متاسفانه ترکیبی از بوی گلاب و کهنگی به مشام خورد و کاملا منصرف شدم.البته که انتخاب رایحه کاملا شخصی و سلیقه ایه ولی اصلا اینکار بنظرم خاص نیومد.
2 تشکر شده توسط : فرانکی معین هاشمی
کدوم مدل آمبر؟؟؟
با سلام ، با توجه به اینکه این محصول خیلی وقته که کمیاب شده از دوستان اگر کسی رایحه مشابه و نزدیک سراغ داره ممنون میشم معرفی کنه.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir