نظرات | Elnaz
ترتیب نمایش
Loverdose Red Kiss
لینک به نظر 7 مهر 1401 تشکر پاسخ به الهه فاطمی
سلام عزیزم من این عطرو بخاطر رایحه ش تهیه کردم چون رایحه اش رو دوست داشتم اما بار دیگه نمیخرمش.پخش و ماندگاری دستریزش با اصلیش هیچ تفاوتی نداشت و کم بود حس میکردم عطر اصلی بهتر باشه اما همون بود.حیف عطر خوشبویی هست اما پخش نداره و همچنان دنبال عطر خوشبو با پخش بالا هستم اما پیدا نکردم.
4 تشکر شده توسط : Honey فاطمه فیضی
Loverdose Red Kiss
لینک به نظر 5 مرداد 1401 تشکر پاسخ به آرامیس
بله خودمم احساس میکنم بخاطر دمای هوا و ارتباطش با الکلِ توی عطر پخش و مخصوصا موندگاری خیلی کمتر میشه البته بوی اصلی عطر رو هم توی این دما نمیشه خیلی خوب فهمید.
2 تشکر شده توسط : ممد فاطمه فیضی
امروز دستریز این عطر بدستم رسید که از سایت ر...ا تهیه کردم همونجا که رسید سریع به لباسم 5 پاف زدم و در کمال تعجب این عطر اصلا پخش بوی بالایی نداره و ماندگاری متوسط روبه پایین داره!!
با توجه به نظراتی که توی سایت درباره این عطر خوندم خودمو برای یک عطر با پخش بوی زیاد اماده کرده بودم که اصلا اینطور نبود حتی برای اینکه مطمئن بشم از اطرافیانم که با فاصله کمی ازم ایستاده بودن سوال کردم که آیا من بوی عطر میدم یا نه که اکثرا گفتن نه، فقط خودم متوجه بوی عطرم میشدم البته فقط همون 2 ساعت اول !!
رایحه برام آشنا و کمی تکراری بود ولی دوسش داشتم و اگر موضوع پخش بو نبود تهیه میکردم الان دو دلم

بخاطر پخش بوی کم واقعا ناراحتم حتی در سایت معتبر خارجی که درمورد این عطر خوندم همه از پخش بوی زیادش تعریف میکردند نمیدونم موضوع چیه که دستریزی که من تهیه کردم پخش بو کمی داره، فکر میکنم اصل نیست با اینکه سایت فروشنده تاکید داره عطر های اصل وارد میکنه اما بنظرم عطر کپی با شیشه عطر اصل هست چون این مسئله خیلی زیاد شده و در همین سایت نظری در مورد عطر بن بن خوندم که همین مشکل رو داشتن...
15 تشکر شده توسط : parissa هانا
بعد از تست دچار حالت تهوع و سرگیجه شدم و چیزی که جالب بود متوجه شدم با تمام رایحه های شرقی دچار سردرد میشم.چون با بوی المپیا هم همین مشکل برام پیش اومد
اگر حساس هستید پیشنهاد نمیکنم
6 تشکر شده توسط : یگانه فکری مهدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir