پرسش ها | MAHDI

بهترین عطر وتیوری که تا به حال امتحان کرده اید

لطفاً اساتید محترم سایت هم نظرشان رو بفرمایند🙏

سلام و خسته نباشید

من تازه عضو این سایت شدم و در موردی نیاز به راهنمایی دارم با توجه به اینکه ظاهرا شما در زمینه عطر تخصص دارید سوالم رو از شما میپرسم .

لطفا چند تا عطر معرفی کنید با رایحه چوب و درخت و جنگل که رایحشون طبیعی بنظر بیاد و حتی الامکان از بین عطرهایی باشه که در همین سایت در حال حاضر موجود هستن . اگه ماندگاری و پخش خوبی هم داشته باشن که عالی میشه .

سپاس 

عطر چوبی و طبیعت 8 اردیبهشت 1401

سلام به همگی دوستان محترم

لطفا چند تا عطر با رایحه چوب و درخت و جنگل با پخش و ماندگاری خیلی خوب معرفی کنید یه چیزی تو مایه های آنجل شلیسر و عطرهای گیاهی ایسه میاکی . هرچی عطر تو این سبک کار که تست کردید یا به ذهنتون میرسه لطفا معرفی کنید تو هر محدوده قیمتی که به ذهنتون میرسه فقط نکته پخش و ماندگاری خوب رو در نظر بگیرید چون مثلا آنجل شلیسر پخش و ماندگاری به شدت پایینی داره . لطفا تعداد بیشتری معرفی کنید تا محدوده انتخاب بیشتری داشته باشم .

تشکر فراوان

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir