نظرات | حامد نوری
ترتیب نمایش
این عطر قطعن در ردیف به‌ترین عطرهای با رایحه‌ی زنبق قرار می‌گیره؛ و اگر رایحه‌ی زنبق رو دوست داشته باشید، رایحه‌ی نارسیسو پارفوم رو هم دوست خواهید داشت. با این وجود، به‌دلیل پرفورمنس نامطلوبش در مقابل قیمتی که پرداخت می‌کنید، به نظر من، "ولنتینو اومو اینتنس" که رایحه‌‌ش شبیه نارسیسو پارفوم هست، گزینه‌ی بسیار مناسب‌تری خواهد بود.
15 تشکر شده توسط : Fred_S Mohammad D
هل، زنبق، یا وانیل، به‌تنهایی در هر عطری که باشن، منو به سمت اون عطر جذب می‌کنن. این عطرِ دوست‌داشتنی اما، آن‌چه خوبان همه دارند رو یک‌جا داره.

رایحه‌ی جذاب و همه‌پسندی داره. پخش و ماندگاری این عطر هم نرمال هست.

هر چند، اولترامال هم عطر بسیار خوبی هست، اما اگر قرار باشه صرفن بین اولترا و این عطر، یکی رو انتخاب کنم، انتخاب من قطعن این عطر هست.
16 تشکر شده توسط : Mahan مهریار
معمولن کم پیش میاد من دو عطر از یک لاین رو خریداری کنم. اما تجربه‌ی موفقی که از خرید «Guerlain L'homme Ideal Intense» داشتم منو مجاب کرد که «Guerlain L'homme Ideal EDP» رو هم تست کنم و نهایتن یه بطریش رو بخرم.

هر دو عطر، واقعن باکیفیت هستن. چیزی که رایحه‌ی دو عطر رو از هم متمایز می‌کنه اینه که اینتنس حالتِ دودی به خودش می‌گیره و این هویت عطر میشه؛ و برای ادوپرفیوم، این پودری بودنش هست که به هویت عطر تبدیل میشه. نت‌های هر دو عطر به‌حدی هنرمندانه و به‌مقدار، کنار هم قرار گرفتن که با گذشت زمان، خسته‌کننده و تکراری نمیشن و دل شما رو نمی‌زنن.

از لحاظ پخشِ بو، «اینتنس» بهتر عمل می‌کنه؛ و از لحاظ ردی که عطر از خودش به جا میذاره به نظرم «ای‌دی‌پی» بهتره. ماندگاری هر دو عطر، مخصوصن روی لباس خوبه. از لحاظ تطبیق‌پذیری با نوع پوشش و شرایط، نظر من اینه که ای‌دی‌پی، تطبیق‌پذیری بالاتری داره. ای‌دی‌پی رو میشه هم برای مناسبت‌های رسمی و با لباس رسمی استفاده کرد؛ و هم با پوشش اسپرت و مناسبت‌های غیررسمی. اینتنس اما به نظرم با پوشش رسمی، ترکیب بهتری می‌سازه.

انتخابِ به‌ترین فلنکر از بین این دو، واقعن سخته. شخصن اگر بخام صِرفن یکی رو انتخاب کنم، ادوپرفیوم رو بیش‌تر ترجیح میدم. با این وجود، اینتنس، بازخوردِ بیش‌تری برای من داشته.
13 تشکر شده توسط : مهریار رضاحسین نوری
خوش‌رایحه، پخش و ماندگاری خوب و ارزش خرید بالا.

رایحه‌ش تا حد زیادی برای من تداعی‌کننده‌ی رایحه‌ی Stronger With You Intensely هست که اون عطر هم یکی از عطرای مورد علاقه‌ی منه

اگه با عطرهای شیرین، میانه‌ی خوبی ندارید، به این عطر فکر نکنید!
11 تشکر شده توسط : مهریار سالمی
رایحه‌ی خوبی مخصوصن در ابتدای اسپری کردنش داره؛ اما پخش و ماندگاری به‌شدت ضعیفه. بچ‌کد مربوط به ابتدای سال ۲۰۲۲
9 تشکر شده توسط : سالمی Amin Rahmani
از لحاظ ماندگاری و پخش این بهتره یا پرادا لوم؟
2 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی
من نسبت به ماندگاری و پخش عطری که استفاده می‌کنم خیلی سخت‌گیرم. سال تولید عطری که من خریدم ۲۰۲۱ هست. نسخه‌ی سال‌های قبل رو استفاده نکردم و قطعن پرفورمنس بالاتری داشته؛ ولی این عطر هم به نظر من پخش و ماندگاری خوبی داره
19 تشکر شده توسط : سالمی سعید
به نظر من همون قبلی، اینتنس‌تر از اینی هست که اسمش اینتنسه!
از لحاظ رایحه هم، رایحه‌ی هر دو خوبه ولی بازم قبلی یه سر و گردن بالاتره به نظرم
7 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
چه رایحه‌ی خوبی داره! حیف که پخش و ماندگاریش پایینه. دوستانی که تجربه‌ی بالایی دارن، لطفن راهنمایی کنند آیا راهی هست یا ماده‌ی خاصی وجود داره که بشه از طریق اون و اضافه کردنش به عطر، پخش و ماندگاری عطرهای این‌چنینی رو افزایش داد؟
5 تشکر شده توسط : سالمی امیر علوانی
بزرگ‌نمایی‌هایی که در خصوص این عطر میشه از قبیل اینکه "یه پافش تا دو تا کوچه اون‌طرف‌تر میرسه"؛ یا "یه پافش رو روی پوست زدم و شش بار دستم رو شستم و دوش هم گرفتم ولی بعد از بیست‌وچهار ساعت هم‌چنان بوش میومد" و ... را باور نکنید. در ضمن این عطر هم‌چنان شباهت‌هایی با ساواژهای قبلی داره و بنابراین ممکنه رایحه‌ی اصلی‌ای که از این عطر استشمام میشه برای بعضی شامه‌ها گزنده و غیرقابل‌تحمل باشه.

در کل عطر خوبیه ولی فرسنگ‌ها با اغراق‌هایی که در موردش میشه فاصله داره. چشم‌بسته نخرید و قبلش حتمن تست کنید.
13 تشکر شده توسط : سالمی behnamzarei

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir