نظرات | امیر
ترتیب نمایش
من گری وتیور رو‌ خیلی دوست دارم اونم به علت اکورد ماهرانه امبری-وودی و به نظرم کمی اسموکی اما لازم دونستم بگم این نسخه برخلاف اینکه خنک معرفی شده اما مناسب هوای خیلی گرم مثل این موقع سال نیست، مناسب روز و افتاب اصلا نیست!
7 تشکر شده توسط : Arad felegari Therezvani
اینکار حالت پودری-تمیز داره و زنبق تا اخرش میمونه. یه تجسم متالیک هم داره، هرچی میگذره بهتر و یونی تر میشه. موندگاری و پخش خوبی داره. مناسب پیرهن سفید و شلوار خاکستری!
15 تشکر شده توسط :  داود ژیوان
دوتا عطر که سیتروس رو به تعادل خوبی رسوندن یکیش همینه یکیشم دیور هوم کلون. هردو هم واقعا نوت های شفافی دارن. ولی خب پرفورمنس هوم کلون متاسفانه پایینه
7 تشکر شده توسط : سالار كلوچه صادق اف
دلنشینه!با ترکیب سدر و چای بنظر من مناسب هوای ابری بارونی اما معتدل هستش
9 تشکر شده توسط : Mohamad.me هاشم پور
ازونجا که این عطر بخاطر شباهتش به کرید پر طرفدار شده لازم‌ دونستم یچیز مهم رو اینجا بگم ، به صورت تجربی دیدم که عطر های حاوی امبروکسان تو بعضی افراد میتونن trigger سردرد های میگرنی و کلاستر باشن ، البته بعضیا این اثر رو ناشی از dihydromyrcenol (یه رایحه فلورال سنتتیک)که تو بعضی عطر ها استفاده میشه میدونن.هنوز مقاله و کلینیکال ترایال معتبر در این مورد پیدا نکردم البته .
8 تشکر شده توسط : سعید شاپور K
این عطر واسه من تجسمی از یه بارِ با انواع کوکتل های قوی رو میزش ، که کاور ساکسوفون no man no cry از charles thamel توش اجرا میشه
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
بلو نیست، شیرینه.
یه سیب زرد شیرین ابدار با کمی سدر کنارش
پرفورمنس قوی،ولی مورد پسند من نبود
5 تشکر شده توسط : داریوش حمید
یه دشت سرسبز بارون خورده اما هوای افتابی!
منو یاد قطعه اینسترومنتال orpheo negro از erichnussbaum میندازه این عطر
5 تشکر شده توسط : marjanmohamadi فاطمه فیضی
دلیل اینهمه کانتراورسی تو کامنتای این عطر اینه که یه باتل سفید با یه شروع مرکباتی و فرِش داره ولی یهو از یه جایی به بعد اینهمه فلفل از کجا میاد؟ بد نیست زننده نیست اما سفید نیست!
1 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی
دوستان، عطری که شبیه به این کار باشه مخصوصا درای داونش ، با ماندگاری و سیلیج بیشتر چی پیشنهاد میدین؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir