نظرات | سعید طهماسبی
ترتیب نمایش
دیور اوم 2020 عطری نیست که شگفت زده تون کنه. حتی به نظر من عطری نیست که توی اولین استشمام شما رو عاشق خودش کنه .
ولی بسیار خوش بو و راحت پوشه . مدرن و تمیزه . کار راه بنداز و به قول خارجیا یه عطر dumb reach
عطری که وقتی حوصله نداری فکر کنی الان با این تیپ ، با این هوا ، برای اینجایی که میخوام برم چه عطری بپوشم ، با خیال راحت از روی قفسه برش داری و اسپری کنی و مطمئن باشی مناسبه .
پخش بوی زیاد و عجیب غریبی نداره . نزدیک به پوست میشینه . یا همونطوری که خود دیور توصیفش کرده ، مثل یه پوست دوم
این عطر توی کالکشن عطرهای من جای مخصوص به خودش رو پیدا کرده . بیشتر از اون چیزی که فکر میکردم استفاده ش میکنم . دوسش دارم و احتمالا یه بک آپ باتل هم تهیه میکنم
این نکته رو هم بگم که من با اینکه بارها توی سالهای اخیر تلاش کردم ، هیچوقت اون ارتباطی که خیلی از دوستان با لاین قدیمی دیور اوم برقرار کردن رو نتونستم برقرار کنم . هیچوقت فن اون مدل زنبق توی عطرها نبودم و نیستم .
به نظر من این عطر برای بلایند بای کاملا سیف هست . قیمتش هم با توجه به قیمت عطر این روزها نسبتا مناسب هست .
من کاملا به عطر هایی با کاربرد مشابه (مثل بلو د شنل ، دیور ساواج و بقیه عطرهای بلو مثل وا اس ال وای و دیلان بلو و غیره ) ترجیحش میدم
23 تشکر شده توسط : شهریار شیرازی
نوار آرجنت یا با تلفظ فرانسوی نواغ آغژان یا معنی فارسیش نقره سیاه از ایسی میاکه
خیلی دیدم ریویوئر های خارجی این کار رو به عنوان یه هیدن جم معرفی میکنن و کیفیتش رو در حد عطر های نیش میدونن.نمره فرگرنتیکا و اسم دومینیک روپیون بزرگ تستش رو برای من واجب کرد
دیروز یه موقعیتی پیش اومد که نسخه 15 میل این عطر رو به قیمت مناسبی تهیه کنم
به هیچ وجه اون چیزی که انتظار داشتم نبود . به شکلی که حتی شک کردم این همون عطری باشه که اینهمه درباره ش صحبت میشه . دبل چک کردم دیدم بله خودشه
پر رنگ ترین چیزی که توی این عطر برای من وجود داره یه بوی صمغ مانند هست که توی آزارو وانتد بای نایت هم حسش کردم (با اینکه نت مشترکی که این بو رو ایجاد کنه ندارن) و مورد علاقه م نیست .
بوی چرم ، فلفل و در درای داون، وتیور هم جزو نت های قابل تشخیص این عطر برای من هستن ولی اون بوی صمغ مانند (که فکر میکنم از مر باشه) از ابتدا تا آخر کار وجود داره و حداقل برای من جالب نیست . با اینکه از دو نفر از همکارانم بازخورد مثبت گرفتم.
کیفیت و شفافیت رایحه خوب هست و حداقل تا دو ساعت اول در حد یک تا یک و نیم متر پخش بو داره .
از نظر من به هیچ وجه در حد امتیازش در فرگرنتیکا و تعریفاتی که ازش میشه نیست . بعید میدونم حالا حالاها دوباره سراغش برم
12 تشکر شده توسط : مهرداد ارژنگ بوترابی
شباهت انکار ناپذیری به عود فور گریتنس داره و خب قرار هم همین بوده با توجه به بسته بندی و غیره
ولی تفاوتها انکار ناپذیره . من این عطر رو گرفتم که یه وقتایی که میخوام جایی برم که زیاد جای مهمی نیست و میخوام بوی عود فور گریتنس بدم ، بدیع العود بزنم و عطر گرون قیمت اینیشیو رو برای جاهای مهمتر سیو کنم .
این عطر اولین و تنها عطر به اصطلاح clone ای بود که خریدم
میگم کلون چون بعضی از دوستان به عطرهای لطافا ، آرماف و غیره میگن فیک . اینا فیک نیستن دوستان . فیک اونی هست که خودش رو جای برند اصلی جا میزنه . اینا کلون هستن . شبیه سازی شده عطر اصلی
دو پاف از این عطر به مچ دستم زدم و از اون زمان این عطر داره ته کمدم خاک میخوره و منتظرم یه فرصتی پیش بیاد که به یکی هدیه بدمش
این عطر به نظرم تلخ تر از عود فور گریتنس هست . شاید شما بزنید و کسی تو خیابون از روی بو نتونه تشخیص بده که عطرتون لطافا هست نه اینیشیو . ولی خودتون قطعا اون حس رو نخواهید داشت. خودتون به وضوح حس میکنید که عطری که زدید ظرافت و کیفیت شاهکار اینیشو رو نداره
البته که ارزش بدیع العود بالاتر از قیمتش هست . همینطور درک میکنم که با قیمت 10 تومنی عود فور گریتنس خیلیا شاید بگن برو بابا دلت خوشه . خودتون اون حس رو نخواهید داشت یعنی چی . با کمتر از یک دهم قیمت همون بو رو میدی . ولی خب من دیدم فرق میکنه . من ترجیح میدم اگر توان خرید عطری رو ندارم ، اصلا نخرمش تا اینکه مشابهش رو بخرم .
13 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 TIMELESS
Sauvage Elixir
لینک به نظر 3 بهمن 1401 تشکر پاسخ به حسین علوی
قربان ایران که با هیچ جای دنیا قابل مقایسه نیست. یه کشور ایزوله س با شرایط خودش. ولی دیور و شنل توی استانبول بوتیک دارن نمایندگی دارن خیلی عجیبه که دیوتی فری شاپ فرودگاه فیک بفروشه و اینا کاری بهش نداشته باشن
به هر صورت من از فریشاپ استنابول عطر نخریدم. ولی همسرم چند قلم لوازم آرایش از برند شنل و دیور خرید که با همون محصول که از اروپا خریده بود هیچ فرقی نداشت و مطمئنا اصل بود
3 تشکر شده توسط : ژیوان بابک
Sauvage Elixir
لینک به نظر 2 بهمن 1401 تشکر پاسخ به حسین علوی
فری شاپ فرودگاه استانبول فیک فروشه ؟!!
یعنی فری شاپ فرودگاه استانبول(بزرگترین فرودگاه اروپا) یه استند به چه عظمت میزنه با لوگوی دیور و توش فیک میفروشه و شرکت دیور نمیره بالا سرشون ؟!؟
از اون حرفا بود عزیز جان
اگه یه جا باشه که بشه از اصل بودن محصولش مطمئن بود فری شاپ فرودگاه هست
5 تشکر شده توسط : الوین Perfumex
Red Tobacco
لینک به نظر 4 دی 1401 تشکر پاسخ به امیر محبی
با سلام
جناب محبی رفرنسی دارید که عطار این کار پیر مونتال هست ؟
چون نه تو فرگرنتیکا نه جاهای دیگه ای که من بررسی کردم اسمی از عطار کار پیدا نکردم
2 تشکر شده توسط : TIMELESS بابک
من تابحال هیچ جا ندیدم که پرفورمنس به معنی ای غیر از ماندگاری و سیاژ استفاده بشه . چه ریویوئر های خارجی چه حتی عطار ها توی مصاحبه هاشون
اصولا فارسیش هم میشه عملکرد و عملکرد یه عطر هم با پخش و ماندگاریش سنجیده میشه .

6 تشکر شده توسط : میثم معین خیاط IRRO
از نظر من رویال عود بهترین ، لوکس ترین و البته نیش ترین کار کرید هست .
بر خلاف اسمش عود به اون صورت توش خودنمایی نمیکنه و همونطوری که دوستان اشاره کردن یه حالت زیر پوستی داره . اون هم خوانش غربی از عود . و نه عربی . چیزی که بیشتر توی این عطر برای من بولد هست ، رایحه سدار وود هست . شاید بهتر بود بجای رویال عود اسمش رویال سدار وود باشه .
من کرید رو بیشتر برای عطرهای فرش دوست دارم . ولی این کار رو شاهکار این برند میدونم
کرید در توضیحات این عطر میگه که الهام گرفته شده از چوب ، چرم و طلا که المنت های اصلی یه کاخ ایرانی هست . بویی ایرانی و پاریسی. البته اشتباه نشه . این عطر به هیچ عنوان چرمی نیست .
باتل من بچ کد 2016 (125 میل) هست . شروعش کمی تنده و کمی بعد تر ، جا میفته و بوی چوبیش خودنمایی میکنه . بسیار لوکس . مناسب فصل های سردتر .
پرفورمنس بچ کدی که من دارم فوق العاده هست .
متاسفانه قیمتش توی ایران سر به فلک میکشه و من توی آفی که یکی از برند های زنجیره ای مدتی قبل گذاشته بود تونستم با قیمت نسبتا خوبی تهیه ش کنم .
بر خلاف خیلی از کارهای دیگه کرید از این عطر نباید انتظار بازخورد زیادی داشت . بلایند بایش فارغ از قیمت به هیچ وجه توصیه نمیشه . قبل از اینکه به خرید فول باتلش فکر کنید حداقل 5 میل به صورت دیکانت تهیه کنید و بپوشید تا تکلیفتون کاملا باهاش روشن بشه .
از نظر من بوش کوچکترین شباهتی به لالیک انکره نواغ نداره .
20 تشکر شده توسط : maryam جواد وزیری
شاهکار فرانسیس کورکجان بزرگ

بین تمام عطر های فرش و آروماتیکی که دارم این عطر میدرخشه . عطری خنک بدون سیتروس . البته که به نظر من همه فصول غیر از روزهای خیلی سرد زمستون میشه پوشیدش ولی خب من وقتی هوا یه مقدار گرمتره رو برای پوشیدنش ترجیح میدم . عطر مورد علاقه من از برند ام اف کی این کار هست بدون شک . بوی سرمست کننده جونیپر در عین حال که حس آشنایی داره ، این عطر رو خاص میکنه .
13 تشکر شده توسط : نازی جاوید Kambiz
عطر خنک مورد علاقه من .
مدتها بود دنبال عطری بهتر از اونتوس میگشتم . عطری که بتونه بیانگر شخصیت من باشه و در عین حال مثل اونتوس همه گیر و تکراری نباشه . بالاخره پیداش کردم .
الیسیوم برای من غایت یک عطر خنک هست .
خوشبختانه من با این عطر مشکل ماندگاری و پخش رو ندارم . با 5 اسپری به راحتی 8 ساعت میتونم بوش رو حس کنم و تا 3 یا 4 ساعت تو فاصله یک دست اطرافیانم هم حسش میکنم . البته لازم به ذکره که من همیشه چند دقیقه قبل از عطر زدن با لوسیون بدون بو پوستم رو مرطوب میکنم .

جدیدا نسخه پغفم کولون رو با نسخه پغفم لیر میکنم . ابتدا چند پاف از نسخه پغفم که موندگاری بیشتر و پخش کمتری داره میزنم و بعد از چند دقیقه که خشک شد همین نسخه پغفم کولون که موندگاری و پخش فوق العاده ای رو برام ایجاد میکنه . حاضرم عطر هر کدوم از دوستان رو که از پخش عطرشون راضی نیستن و قصد فروش دارن رو ازشون بخرم.
14 تشکر شده توسط : امیر محمدی  Someone Out There Saba

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir