نظرات | skyline
ترتیب نمایش
من گاهی عطرهای تابستونی و بهاری رو توی فصله های سرد میپوشم،( خارج ازین که عشقم میکشه دلیل دیگش اینه که گاهی یک سری نت ها خودشون رو توی شرایط جوی خاص نشون میدن ک از قبل براشون تعیین نشده.. یعنی شاید اون عطر کاملا تابستونی باشه ولی توی هوای سرد، یک عنصری ازش خودش رو نشون بده که توی تابستون به مشام نرسه حتی با این که کار اصلا پاییزه و زمستانی نباشه..
برای مثال گوچی گیلتی یکی از اون کارایی که من توی هوای سرد روی لباس تست کردم و بوش برام جذاب تر شد. یک لطافت قشنگی گرفت ک توی تابستون متوجهش نشده بودم. شاید فقط به مشام من اینطور بوده ولی
روی کارای دیگه مثل ایسه میاکه اسپورت هم جواب داد.
مثلا چرم و چوب توی هوای سرد خودشون رو بهتر نشون دادن..
خارج از این حرفا، لاین گیلتی همیشه به نظرم لاین خوبی بوده و نمیدونم چرا اینقدر امتیاز منفی گرفته توی فرگرنتیکا.
به هر حال گوچی است دیگر.. بدخواه هم داشته باشه اسمش روشه.
12 تشکر شده توسط : Abed سیدمصطفی موسوی

نوبت وفور هم میرسه...
نوبت ما هم میشه...
حسرت هم به پایان میرسه..


25 تشکر شده توسط : احمدرَجا شجاع کناری علی مروانی نیا
زارا ،
کاش هیچوقت بجز پوشاک چیز دیگه ای تولید نمی‌کرد.
چون یکی از .....ترین تولید کننده هاس توی زمینه ی فرگرنس.
یکی اینکه هیچ خلاقیتی نداره و روایح رو کپی میکنه ، و ۹۹ درصد عطرهای توی بازارش کپی شده از کارای معروفن مثل گوچی گیلتی و یا امثال شانل بلو، کرید اونتوس، پاکو رابان اینویکتوس و غیره.. ( البته نه کپی با کیفیت) یه دستی توشون میبره و میره توی بازار.
و دیگری اینکه ماندگاری و پخش کاراشون افتضاحه. انگاری سیاستش اینه.
هرسال همون کار سال گذشته رو کپی شده با باتل های‌متفاوت وارد بازار کنه.
۵۰ تا زارا سیلور و بلو و سامر و وینتر و فلان و فلان داره که همه هم مثل همن فقط باتل هاشون عوض شده.
یکم آدم بزاره روی همون پول یه کار بهتر بگیره به نظرم بهتره.
16 تشکر شده توسط : هاشم پور بابک نوجوان
پال اسمیت یک برند انگلیسیه موفق هست که در زمینه ی فشن فعالیت داره.
از این برند من فقط همین hello you رو دارم که کاره دومینیک روپیون هست و به نظرم خوش کیفیته و از لحاظ ماندگاری و پخش خیلی خوبه.

شروعی آروماتیک و میوه ای (سیب) و مرکباتی داره.
سیب اینجا با حالت آبدارش ، با بذر گشنیز و اسطوخودوس خیلی خوب ترکیب شده و یک فرش شیرینی ملایم داره.
فرش بودنش همچنان باقی میمونه، حتی وقتی گرمای لادن در نت پایانی وارد کار میشه و رایحه رو سنگین میکنه، توازن بین گرم و فرش برقراره.

در کل کار خوبیه و میپسندم ولی بعید میدونم گیر بیاد چون یکم کمیاب شده.
8 تشکر شده توسط : هاشم پور Sepehr s
بعد از گذشت این سالها، به نظرم هنوز شیک تر با پرستیژ تر از خیلی کارای داخل بازاره.
در پولو بلک یک هارمونی خاصی بین استوایی بودن و معطر بودن برقراره که بیشتر توی درای داون خودنمایی میکنه.
خلاصه اینکه دوست دیرینه ی منه که به نظرم بهترین کار رالف لارن هست توی این همه سال.
12 تشکر شده توسط : سعیده هاشم پور
یک کار ساده و ملایم.
یک شروع سافت اسپایسی داره که خیلی زود جاش رو به یک تم ترکیبی از آروماتیک سبز و دریایی میده که تا درای داون باقی میمونه و با پیوستن اندکی چرم، لطیف تر میشه.
اصلا کار پیچیده ای نیست. همونطور که گفتم کاملا ساده اس ولی لطافتش قشنگه.
اگه شروعش رو فاکتور بگیریم میتونه یونی باشه.
منو یاد یک رایحه ی‌ نوستالژیک میندازه که نمیدونم چیه..
میدونید بیشتر استایل عطر های اواخر دهه ۹۰ میلادی و اوایل ۲۰۰۰ رو داره.
اگر ماندگاری و پخشش بیشتر بود، بهتر میشد ولی بازم در کل کار خوبیه 👍
17 تشکر شده توسط : هاشم پور علی موسوی
به این نوع کار به اصطلاح میگن grandpa vibe.. البته از نظر من..
چون خودم ب شخصه هر دفعه اسپری میکنم یاد پدربزرگ خدابیامرزم میوفتم.
یک وایب کلاسیک و قدیمی داره که من دوسش دارم.
از اونجایی ک ماندگاری و پخشش کمه باید زیاد اسپری بشه. ۱۲۵ میل هم هست دیگه نباید خسیس بود...

23 تشکر شده توسط : علی موسوی محمدعرفانی
یک بلایند بای سیف بود واسه من.
تمیز ،لطیف،شیک، و خب البته کمی صابونی که چیزی از ارزش های این کار کم نمیکنه. حتی اینجا زیباترش هم میکنه.
شروعش خیلی خیلی منو یاد Peau de Pierre از فیلیپ استارک انداخت.. که خب از کارای محبوبم هست. خود استارک هم شبیه dsquared2 هست ناگفته نماند.
با این تفاوت که لونا رزا فرش و ملایم هست و استارک کمی سنگین و ادویه ای و چوبی.
خارج از این حرفا من عاشق درای داونش شدم. فوق العاده اس.
زمانی ک یک شیرینی کاملا ملایم و گرم وارد کار میشه که فکر میکنم بخاطر ambrette باشه آدم نمیتونه دست از بوییدن خودش بکشه. اصن یه وضعی 😄

بالا باشید.
20 تشکر شده توسط : FakhroSadat هاشم پور
سلام
کسی اطلاع داره کجا میشه اینکار رو گیر آورد؟
کنجکاو شدم.
سایبر گاردن
الحق که رنگ باتلش برازندشه.
یک کار مینیمال دوست داشتنی، کاملا لطیف، کاملا سیف و ملایم.
نت ها خیلی خوب با هم ترکیب و بالانس شدن از شروعه سبز و معطر و اندکی فرش اسپایسی تا پایانه هربال و وینیلی.
همه چیز به اندازه اس در این کار.
بازم میگم دوست داشتنیه....ولی به هیچ وجه کار خاصی نیست واسه من. توی درای داون منو یاد یکی از اسپری های axe میندازه که اون زمان خیلی دوس داشتم.
ماندگاری و پخش قابل قبولی داره نسبت به یک ادو تویلت.
در کل به نظرم بهترین کار کاستوم نشنال هست 😊
16 تشکر شده توسط : هادی Emaar

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan