نظرات | skyline
ترتیب نمایش
مدتی از پوشیدن مرتب این کار گذشته و من فقط علاقه ام بهش بیشتر شده.
واقعا به نظرم یکی از بهترین کارهای دماشی هست در حالی که این همه به این رایحه کم لطفی شده.
خیلیا خوششون نیومده ازین رایحه، که خب چه بهتر، چون هر چی یک عطر کمتر همه گیر بشه ، به نفع طرفدارهای اون عطره (یو نو ؟)
در مورد رایحه هم باید بگم که چوب چوب و چوب...
تراشه ی چوب، که کمی نم داره..
رقصِ ایزو ای سوپر و سدر با مشک ، ماحصلش یک گرمای شیک و سک.... هست که توی این فصل خیلی تاثیر جادویی میزاره..
ماندگاری فوق‌العاده که گاهی فکر میکنم با پوست و لباس یکی میشه...اونقدر که بعد از شسته شدن لباس، هنوز هم خیلی ملایم بوش میاد.
پخش قابل قبول..
من بهش میگم آچار فرانسه..، به نظر من ، ارزشش رو داره. چون واقعا خوبه. به معنای واقعی.
22 تشکر شده توسط : noredin fakhri سمیرا میس
باید اعتراف کنم اصلا به چیزی که انتظارشو داشتم حتی شبیه هم نبود.
بر اساس توضیحات و توصیفات خود عطار و البته کامنتها،
انتظار یه رایحه ی‌ وحشی و تند داشتم ولی زمانی ک اولين اسپری روی لباسم نشست، گفتم:
واااات؟ اینکه خیلی لطیفه؟
یجورایی سورپرایز شدم و همزمان با همون اسپری اول بهش علاقه مند شدم که واسه یه آدم سخت پسند مثل من عجیبه.
توصیفش کار آسونی نیست، چون به نظرم رایحه ی‌ عمیقی داره، یجورایی با پنبه سر میبره.. به هیچ وجه واسه مشام حساس من ، هارش یا تند و زننده نبود بلکه لطیف و ملایم بود..
من دقیقا نمیدونم لادن به تنهایی چه بویی داره ولی بلافاصله بوی این عطر من رو یاد یک گونه از بوته های وحشی انداخت که توی کوهستان قبلن چیده بودم بخاطر اینکه خوشبو بودن ( که البته لادن نبودن آی نو). هیچوقت هم نفهمیدم از چه گونه ای بودن اون بوته ها.
خلاصه بگم این کار دقیقا اون حس نچرال گیاهی رو القا میکنه و بازم میگم لطیف و ملایم و دوست داشتنی هست.
خیلی‌میشه در موردش نوشت و از ابعاد مختلف توصیفش کرد که،خب وقت میگیره و چشمای شما هم خسته میشه واسه همین زیاد نمینویسم.
ماندگاری و پخش خوبی داره واس همین باید کم اسپری بشه.
کار یونیه ولی بیشتر برای آقایون پیشنهاد میشه.
و بنظرم مناسب بهار و پاییز هست.

در نهایت اینکه من خوشم اومد,شاید شما هم خوشتون بیاد 😌
16 تشکر شده توسط : علی موسوی Sepehr s
سلام دوست عزیز آقای شوشتری

خواستم بدونم واسه بلایند بای سیف هست و اینکه احیانا تند و تیز نیست؟
2 تشکر شده توسط : علی موسوی بابک
Aqua Fahrenheit
لینک به نظر 21 دی 1401 تشکر پاسخ به بهزاد
دوست عزیزم، حرف شما کاملا متین هست و باهاتون موافقم..
ولی....
هر چیزی حدی داره... سود هم حدی داره، حتی با وجود شرایط کنونی و ریشه دار بودن این مسئله.
و ذره ای انصاف هم خوبه.. که یک ادکلن توی سه روز توی فلان وبسایت یک میلیون نره بالا و غیره غیره تا این چرخه همینطور ادامه پیدا نکنه.

بالا باشید.
13 تشکر شده توسط : مهدی دهقان احمد س
حیف که با قیمت های تخیلی بازار ایران ،یکسری کارها رو دیگه واقعا نمیشه تهیه کرد.
خارج از این که بعضی فروشنده ها(سوتفاهم نشه) اجناسی که مدت هاست در انبار دارن رو با قیمت دلار روز میفروشن و این بدترین ظلم در حق هموطن هست. چون فرق زیادی بین سود بردن و سوء استفاده هست. فعلا هم که دور دوره اوناس..
خارج از این حرفا که فایده ای نداره باید بگم لاین فارنهایت از اون جواهر هایی هست که ای کاش میشد آدم بتونه از هرکدوم چندتا انبار کنه آنقدر ک خوبن.. آنقدر ک پشتشون خاطره اس 🙂
23 تشکر شده توسط : مهدی دهقان علی جمشیدی
بهترینه لاین اسپورت نسخه ی ۲۰۱۲ هست به نظرم.
بخاطر اینکه اینقدر زنبق توش خوب بکار رفته ک آدم عشق میکنه. کاملا به اندازه..نه اونقدر زیاد ک کار بوی رژ بگیره.
اونقدر ک یک لطافت متناسب ببخشه و قشنگ بشینه روی نت های دیگه.
نمیدونم آیا نسخه ی ۲۰۱۲ موجود هست توی عطرافشان؟
هست؟ نیست؟ 😄
5 تشکر شده توسط : ابراهيم عباسی راکی هاشم پور
بوی تمیزی میده.. به مشام آشنا میاد ولی نه اینکه آدم رو یاد یه ادکلن بندازه،. بلکه یاد یک صابون شاید یا یه شامپوی قدیمی..
خوده کار قدیمی نیست ولی رایحه اش بسی نوستالژیکه. شایدم به مشام من اینطوریه. دونت نو.
از اون روایحیه ک دوس دارم گاهی واسه خودم بپوشمش تا اینکه باهاش جایی برم.
پخش و ماندگاری خوبی هم داره 😌
9 تشکر شده توسط : احمدرَجا شجاع کناری Sepehr s
۶ تومن واسه لیموناد...
کامان...
9 تشکر شده توسط : سعید وفایی نیا محمد عباسی
دوستانی که اینکار رو تست داشتن، لطف میکنید در مورد اوپنینگش بیشتر توضیح بدید.
شارپ یا تند و تیز نیست؟
2 تشکر شده توسط : Mostafa jahed رضا یگانه
گویا یک سری از دوستان، بدون اینکه حتی تست کنن ،کامنت میزارن.
خیلی جالبه...یکی میاد بدون حتی یبار تست، لیست رو نگاه میکنه و میبینه چون زنبق نیست یعنی این کار خوب نیست پس کامنت منفی میدم.
هر کاری رو باید بارها پوشید تا بشه در موردش اینقدر صریح قضاوت کرد.
خارج از این حرفا من شخصا، نت زنبق رو دوست دارم ولی عقیده ام این بوده وقتی بیش از حد وارد یک رایحه ی‌ مردانه میشه و از تعادل خارج میشه، دیگه اون کار جنبه ی metrose*ual میگیره.
یک روح فمینین... یک تاچ زنانه.
لاین دیور اوم همیشه واسه من جزئی از اون دسته روایح بوده ک برخلاف homme بودنش، اون تاچ فمینین رو داره.
ولی ورژن ۲۰۲۰ به مراتب مردانه تر و سنگین تر و شیک تره. دقیقا به همون دلیل که یکی از دوستان گفتن، iso e super.
عنصری فوق العاده و جایگزینی عالی برای زنبق ک کار رو خفن تر کرده.. واقعا خوشحالم بخاطر این تغییر در نسخه ی ۲۰۲۰ که زمین تا آسمون فرق داره با قدیمی ها.
در نهایت سلیقه حرف اول رو میزنه ، یسری از ما سلیقه هامون شبیه به همه و یه سری نه.
ولی اگر قراره اینقدر صریح قضاوت کنیم یک رایحه رو، بهتره حد اقل چند روز اون کار رو تست کنیم.. حد اقل یک هفته..
یا بیشتر.
17 تشکر شده توسط : احمد س هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan