نظرات | skyline
ترتیب نمایش
شروعش خیلی برای من جالب نبود ولی بعد از گذشت نیم ساعت، فقط میتونم بگم تبدیل شد به یک رایحه ی دوست داشتنی و مهربون...لطیف، بیشتر از هرچیزی "سبز" و کمی آشنا ولی دتس اوکی.
کیفیت درش موج میزنه.
9 تشکر شده توسط : منوچهر  حسینی
به این رایحه کم لطفی شده.
نمیدونم اون دوستی که نوشته بوی ماهی میده شاید ناهار ماهی خورده بوده قبل از تست،. نمیدونم به هر حال خیلی خوب میشه با مثال های بی‌ربط ،وجهه ی یک رایحه رو برای کسانی که تستش نکردن خراب نکنیم.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور Mehdi alyari

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2026 Atrafshan