نظرات | کوروس قهرمانی
ترتیب نمایش
غالباً بویِ زنجبیل می‌ده. شاید تاثیرِ اسمِ Brand باشه اما من رو یادِ مردهایِ موفقی می‌ندازه که فقط برای یک بازیِ تنیس در یک روزِ آفتابی - با تی‌شرتِ Polo و کلاهِ نقاب‌دار - از ماهِ اردیبهشت و در LA از این عطر استفاده می‌کنند . . .
11 تشکر شده توسط : رضا یگانه مریم نوری
در Opening بویِ شوینده‌یِ توالت رو می‌ده ولی از نوعِ خارجی‌ش! از یک نظرِ دیگه غالباً بویِ یک گلِ خاص به رنگِ بنفش رو می‌ده که من اسمش رو نمی‌دونم و در ایران ندیدم. می‌گویند در Dry Down بویِ کوکاکولا حس میشه اما حس نکردم. به نظرم [هرچند که به نظرتان عجیب بیاید] این عطر روی یک زن خیلی باحال و جذاب میشه چون سبک و زننده‌ست، نه گرمه و نه سرد و آدم رو یادِ زن‌های دیگر نمی‌اندازه. اگر خیلی پولدار بودم - به عنوانِ یک مرد - از این عطر برای خوشبو کردنِ حمام و دستشویی استفاده می‌کردم. همچنین به نظرم شخصی که شیشه و قوطیِ این رو طراحی کرده یک نابغه بوده؛ که از جزئیاتِ کار-اش می‌تونم به درِ پلاستیکیِ ارزون-قیمت-مانند-اش اشاره کنم که با غژ و غژ باز میشه و به کاراکترِ کمدیِ این راحیه حتا بیشتر می‌افزاید :)
12 تشکر شده توسط : هاشم پور Mahyar

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir