نظرات | كامبيز رحيمخانى
ترتیب نمایش
سلام دوست گرامی.
حستون از ترشی در واقع به خاطر وجود نت‌های مرکباتی و ادویه ای در ادو پرفیوم است ولی در نسخه پرفیوم این نت‌ها ضعیف شده‌اند به همین دلیل در نیم ساعت اول رایحه ها شبیه هم هستند ولی بعد از آن پرفیوم وارد فاز پودری و کرمی دلچسبی می شود که به خاطر دانه تونکا و لاوندر می باشد.
کلا رایحه پرفیوم صیقل خورده ، متعادل تر و شیرین تر از نسخه دیگر است و اون حس ترشی و تلخی به هیچ عنوان وجود ندارد.
7 تشکر شده توسط : مسافر آرش علیلو
Bois Impérial
لینک به نظر 14 خرداد 1402 تشکر پاسخ به سالار كلوچه
سلام دوست گرامی. درسته که رایحه مشابهی با گنیمید داره ولی به هیچ عنوان در فضائی که می فرمائید نیست.رایحه متعادل و صیقل خورده که بوی آروماتیک چوبی منحصر بفردی ارائه میده. بنظرم ارزش خرید بالائی داره.امیدوارم مفید بوده باشه
7 تشکر شده توسط : پارسا نیا saeidrostami118
Bois Impérial یک عطر چوبی آروماتیک با رایحه بسیار یونیک و مدرن به لطف وجود عنصر akigalawood. استفاده از نت آکیگالا بنوعی امضای "کوئنتین بیش" شده است که در عطر گنیمد و کنزوی جدید هم بکار برده شده است. چون بوی این نوع چوب به تازگی در ساخت عطر استفاده شده رایحه بسیار جدید و یونیکی به آن داده است که در عطرهای دیگر دیده نمی‌شود. شروع عطر با روایح خنک ، اوزونیک و چوبی شروع می شود و بعد از نیم ساعت نت دلنشین آکیگالا غالب شده و تا آخر ادامه پیدا می کند.بوی عطر بسیار دلپذیر و متعادل است و در تمام فصول سال قابل استفاده است .به نظر من یک عطر بسیار عالی برای امضا می باشد.دوام آن بسیار خوب حدود ۸ساعت و پخش بوی قابل قبولی دارد.
به عنوان رایحه مشابه می تونم عطر جدید کنزو اوم اینتنس رو نام ببرم که قیمت مناسبی هم دارد. امیدوارم مفید واقع شده باشه.
23 تشکر شده توسط : پارسا نیا علی آرمانی
سلام و درود خدمت دوستان،
متاسفانه این عطر شاهکار در باتلهای اخیر به شدت آبکی و رقیق شده.رایحه بسیار ضعیف و ماندگاری در حد ۲ ساعت.
به جای این عطر ، Haramain Détour Noir یا Amber Oud exclusive در صورت یافت شدن تهیه کنید با قیمت یک پنجم و پرفورمنس بسیار بالاتر.
موفق باشید
12 تشکر شده توسط : MAHMOUD وحید جانانی
با سلام خدمت دوستان.
X for men عطری ادویه ای با نت غالب دارچین و ادویه های مختلف. شروع کار بسیار سنگین و در درای داون کمی ملایم تر و چوبی تر میشود.
فضای کار دقیقا مثل اینست که وارد یک بازار ادویه فروشی می شوید.بیشتر مناسب پاییز و زمستان است با استایل کاملا رسمی.
حتما قبل از خرید تست کنید.
18 تشکر شده توسط : منوچهر 🄼🄾🄽🄰
سلام خدمت محمد آقا گرامی. ممنون از نظر و دقت موشکافانه شما. به قول شما لذت بردن از هر رایحه ای امر کاملا سلیقه‌ایست. اما در مورد امتیاز دهی با نظر شما کاملا موافقم گرچه آن هم کار تقریبی است و معیار دقیقی ندارد، به همین منظور یک نمره از امتیاز مربوطه کم کردم به احترام شما👍.
11 تشکر شده توسط : امیر علوانی فاطمه فیضی
عطری که مشابه هیچ عطری نیست !
میشه گفت دقيقا از سال ۱۸۷۲ اومده.
در حقیقت ورژن زنانه این عطر در عصر ملکه ویکتوریا در حدود سال ۱۸۷۰ ساخته شده و ورژن مردانه در سال ۲۰۰۱ با کم کردن روایح گلی و اضافه کردن روایح چوبی و ادویه ای مناسب آقایون بازسازی شده.
به معنای واقعی کلمه لوکس و اشرافی که کاملا از نوع شیشه و بسته بندی و قیمت گزافش معلومه و صد البته عصاره عطری که در اون موجوده .
در ابتدای کار بوی مرکبات تازه و کمی ادویه خود نمایی می‌کنه اما بعد از نیم ساعت بوی ادویه کمرنگ شده و جادوی اصلی شروع میشه.انگار در یکی از باغهای قصری قدیمی در انگلستان قدم میزنی و نسیمی ملایم از سمت دشت‌های سرسبز و مرطوب صورتت را نوازش می کنند.
مثل جنتلمنهای اتو کشیده انگلیسی با کت و شلوار طوسی و پاپیون که در کلوپ میلیاردرها دور هم جمع شدند.
رایحه کاملا کلاسیک و کمی اولده ، ماندگاری خیلی بالا حدود یک روز و پخش بوی ملایم و متوسط.اصلا مناسب استفاده روزانه یا محیط کار نیست، فقط مخصوص استفاده در مناسبتهای خاص مثل مهمانی شبانه ویا قرار کاری مهم . همیشه خوشبو باشید
18 تشکر شده توسط : علی منوچهر
عطری فرش ، سبز و کمی گلی. با افزودن نت
اوکموس و اقاقیا کمی مردونه تر و پخته‌تر و گرمتر از نسخه ادوتوالت شده.
رایحه بسیار یونیک و دلچسبی داره. به نظر من عطری که به عنوان امضا و در تمام طول سال میشه استفاده کرد. ماندگاری در حدود ۶ ساعت و پخش بوی متوسط داره.
به نظر من برای کسانی که روایح سبز و گلی دوست دارند واقعا ضروریه.
18 تشکر شده توسط : معین هاشمی محمدرضاسپهی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir