نظرات | سارا
ترتیب نمایش
بار اول که این عطرو تو خونه دوستم بو کردم گفتم وای چه بوی باکلاسی باید بخرنش. اما وقتی خریدمش بار هر بار زدن حس میکردم شیرینی خاصی داره که زیر دلم میزنه و طبق معمول بخشیدمش . به نظرم این عطر عطری نیس که همیشه پوشیده باشه چون به مرور خیلی زود تکراری میشه برای خود آدم و توی ذوق میزنه
13 تشکر شده توسط : مریم میربیک Rezvani
به شدت معتقدم عطر باید مثل لباس به طرف بیاد و‌روی پوست افراد بشینه چه بسا عطرایی بوده که عاشقشون شدم اما وقتی خودم زدم انگار اون بو روی پوست من عوض شده یا بر عکس.کوکومادمازل از اون عطرایی که باید به فرد بیاد تا بوی خوبشو نشون بده . اگر از تکراری بودن و قدیمی بودن و فراگیر بودنش صرفه نظر کنیم همیشه این بو برای من یاداور یه خانم آروم و بی آزار و بی هیاهو هست.
12 تشکر شده توسط : Rohaam ارژنگ بوترابی
سال ۲۰۱۷ با یه سری محصول لانکوم که خریده بودم یه عطر مینیاتوری از این لانکوم لاویه واسه اشانتیون شرکت فرستاد .برای بار دوم هم که خرید کردم باز همین عطرو اشانتیون فرستادن. هیچ وقت نتونستم با این عطر ارتباط بگیرم اخرش هم به عنوان سوغاتی اوردم ایران و نظر خواهرمم همین بود. انقد نت ابتدایی تند هست که همون اول توی ذوق میزنه انگار سر میز صبحونه یه دفعه یه عالمه عسل بخوری و شیرینیش بزنه زیر دلت. تهش هم سردرد بگیری.
8 تشکر شده توسط : ROSA Parastoo
یه بوی تکراری که از بس همه جا بوده دیگه برام سردرد میاره. سال ۹۳ عاشق این عطر بودم اما الان فقط حس کهنگی و تکرار بهم میده.
3 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری بابک
این بو به مشام همه آشنا هست که به نظرم اصلا حس خاص بودن نباید بکنه کسی که این عطرو میپوشه، فقط یه بوی خوب آشنا و کاملا تکراری
2 تشکر شده توسط : بابک صادق اف
در یک کلام عاشقش شدم و منتظرم موجود بشه تا بخرمش.
4 تشکر شده توسط : هاشم پور آرامیس
اولین بار همراه یه عطر دیگه تستر کاغذیش بدستم رسید، برای خریدش درنگ نکردم، اگر مثل من عاشق عطر ملایم و یکم تم گلی هستید عاشقش میشید.
7 تشکر شده توسط : سعیده دهرویه Shaghayegh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir