نظرات | amir hnr
ترتیب نمایش
درود بر همگی
بنده معمولا نظر نمیدم درمورد عطر ها چون هنوز شامه ام آماتوره ولی بعد از بوییدن این عطر واقعا بر خودم واجب دیدم بیام نظرمو درموردش بگم، اول از همه اینکه به هیچ وجه این عطر رو بلایند بای نکنید چون یه عطر شدیدا خاصه، به جرئت میتونم بگم مرموز ترین و عجیب ترین عطری که بوییدم همین توسکان لدر هست، یه عطری که با بوییدنش تماما تونستم تصویر بسازم توی ذهنم و اون تصویر میدونید چی بود؟ تصویر یه مرد ۴۰ و خورده ای ساله که همسرِ دوست داشتنیش رو به تازگی از دست داده، یه پالتوی مشکی با یه بارونی بلند پوشیده و در هوای گرگ و میش و غروب یک روز ابری با نم نم بارون در خیابون های یه شهر مرطوب مثل لندن قدم میزنه با یه سیگار در دست و سنگینی بار غمی که تا ابد روی دوششه.
این عطر همینقدر مرموز و همینقدر سنگین و البته عجیبه و با اینکه جزو علایق من نبود به اون صورت اما نمیتونستم دست از بوییدنش بردارم، فقط میتونم بگم یه کار کامله و اوج هنر عطارش رو میرسونه
23 تشکر شده توسط : مهدی رشیدی Mahdi
درود
من دنبال یه ادکلن با رایحه ای که حس تمیزی یا تا حدی صابونی و جذب کننده باشه هستم آیا ادکلن لجند انتخاب خوبیه ؟
1 تشکر شده توسط : علی رشوند

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir