نظرات | علی یاسری
ترتیب نمایش
بابت راهنماییتون متشکرم.
یه سوال فنی داشتم که در مورد همه ی عطرهاست منتها در مورد این عطر برای من پیش اومده. تو چند وبسایت مطالعه کردم که تکان دادن عطر روی کیفیتش تأثیر می ذاره. روزی که این عطر رو گرفتم بوی عطر کاملا محسوس بود و فضارو پر می کرد ولی یه روز سر بررسی غلطی که بعد متوجه شدم اصلا منطق نداره با یکی از عزیزان چند شیشه عطر رو کلی تکون دادیم تا میزان تشکیل حباب رو بسنجیم. ولی بعدش تمام بوش از بین رفت. یعنی هر چی اسپری می کنم چیز خاصی به مشامم نمی رسه. می خواستم بدونم این قضیه دخیل بوده یا مربوط با کیفیت تولید خود عطر بوده که به این زودی از دست رفته؟
سلام وقت شما بخیر.
من چند وقت پیش همین عطر رو تهیه کردم منتها ماندگاری پایینی داره. اونطور که روی جعبه درج شده تولید کشور قزاقستانه و روی جیبی ها هم همینه. از اونجایی که به تازگی سایت شما بهم معرفی شده و خوشحالم از این بابت، می خواستم بدونم تفاوتی بین این مدل از عطر ژکساف به لحاظ کیفیت هست یا همگی تو ایران یکی هستن؟ بیشتر به قصد اطلاع از نوع و کیفیت موجودی شما پرسیدم که اگر تفاوتی هست از شما تهیه کنم اگر نه که با مشورت شما عطر با کیفیت تری از نظر ماندگاری تهیه کنم که همین رایحه رو تداعی کنه. متشکرم
2 تشکر شده توسط : ایرن سلطان عطربازهای ایران و توران

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir