نظرات | علی خیری
ترتیب نمایش
امروز این کار رسید دستم و واقعا یونیک و خاص هست. ولی از همون لحظه اول نمیدونم چرا حس زنانه بودن این عطر داره اذیتم میکنه. احساس میکنم بیشتر بین خانم ها محبوب باشه تا آقایون. نظرتون چیه؟
2 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی علیرضا ر
رفقا من الان بلوشنل استفاده میکنم و شنیدم این دو تا خیلی شبیه هم هستن. خواستم ببینم برای کسی که بلوشنل استفاده میکنه ساواژ میتونه گزینه خوبی باشه؟ تفاوت در چه حده؟ متاسفانه امکان اینکه برم از نزدیک تست کنم برام فراهم نیست و نظرات شما برام مهمه
امروز سمپل این عطر به دستم رسید. به نظرم بوی بسیار فرح بخشی داره و یادآور یک صبح بهاری تو دامنه یک کوه پر از گل و گیاه های مختلفه و واقعا سطح انرژی آدم رو میبره بالا ولی متاسفانه پخش بو به قدری کمه که فقط خود شخص بو رو حس میکنه و با ارفاق کسی که کنارش نشسته. تعجب میکنم که پخش بو نمره 7.7 گرفته چون این عطر در بهترین حالت میتونه نمره 3 رو برای پخش بو بگیره. در هر صورت من از خرید حجم بیشتر از این عطر منصرف شدم.
5 تشکر شده توسط : Bane هلیوس
با توجه به اینکه فصل زمستان داره تموم میشه به نظرتون انتخاب خوبی برای بهار و تابستان هست؟
1 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir