نظرات | Therezvani
ترتیب نمایش
Fiero
لینک به نظر 11 مهر 1401 تشکر پاسخ به یاسر امیریان
با سلام با حرف شما کاملا مخالفم نصف شاهکارهای زرجف که من مانند آن ها شاهد نبودم در ایران اصلا وارد نشدند و بسیار کمیاب اند زرجف صاحب سبک هست و بهترین عطار ها رو مانند استاد کریس موریس برای کارهاش داره شما کدوم کارهاش رو تست داشتید ؟؟؟ شاهکارهای زرجف مثل Fars, malesia, Starlight, ceylon که در ایران بسیار کمیاب اند رو من حداقل جزء ۱۰ عطر برتری که تست کردم میدونم
5 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 آرمان
XJ 1861 Naxos
لینک به نظر 11 مهر 1401 تشکر پاسخ به پوریا
سلام
من سمپل این کار رو تهیه کردم نمیدونم مال چه سالی هست احتمال میدم نسخه جدید باشه اما همچنان پرفورمنس عالی بود.
4 تشکر شده توسط : آرمان پوریا
Black Afgano
لینک به نظر 2 مهر 1401 تشکر پاسخ به رضا قهرمانی
بله حق با شماست !
2 تشکر شده توسط : Perfumex مسعود خادمی
Black Afgano
لینک به نظر 1 مهر 1401 تشکر پاسخ به Shaghayegh
با سلام و عرض ادب
بنظر شما در هنر فقط آرامش هست؟ و یا حس خوب ؟ اگه اینجوری ببینیم پس اکسپرسیونیسم و یا گوتیک جدید اصلا هنر نیست میدونید بعضی افراد برای چی تلاش می‌کنند؟ برای اینکه عطر رو از دسته ی یه مشت اسباب بازی جلب توجه ها خارج کنند افرادی که سخت در تلاشند تا به مردم بفهمونند که در عطر هنر هست تا مردم همون دیدی رو که نسبت به آثار هنری دارند به عطرها داشته باشند کانسپت گرفتند زمان صرف کردند بله آن ها در این راستا تلاش می‌کنند افرادی مثل آقای سورسینلی مثل خانم زاروکیان، مثل آقای گوالتری بله آقای گوالتری خودشون درباره این موضوع صحبت کردند واقعا بنظر شما ما سطح تفکرمون نسبت به عطر ها با امثال زاروکیان ها یکی هست؟ اگر که اینطور فکر کردیم جسارت بزرگی کردیم چرا حاضر به پذیرش نادانی خودمون نیستیم آیا واقعا شامه ی مبتدی از پس درک اونوم لاوز برمیاد ؟ آیا ما واقعا به همین راحتی از پس درک آثار شوپن برمیایم؟ همچین افرادی سعی کردند تا به مردم بفهمونند که عطر هم میتونه مثل آثار هنری باشه یکی از دوستان چقدر زیبا بیان کرده بودند می‌گفتند موسیقی را یاد بگیرید تا بفهمید فرقی هست بین پاپ کنونی با موسیقی اصیل کلاسیک باید یاد گرفت تا لذتش رو چشید استاد ایکاروس عزیز که چقدر زحمت کشیدند در این باره که بارها بیان کردند تلاش ما افزایش سطح علمی افراد نسبت عطر ها بود برای بالا بردن فقط کمی دانش افراد نسبت به این زمینه، فقط یک بار فکر کنیم که آیا اگر بدون پیش زمینه ای نظر دلخواهمون رو نسبت به این آثار هنری بیان کنیم به صاحب اثران جسارت نکردیم؟ آیا کوته فکری نیست؟
9 تشکر شده توسط : داود پقه Mehdi sameti
ادکلن ها آرزو شدند برای خرید یه ادکلن معمولی باید یه ماه کار کرد یعنی سی برابر دنیا باید کار کرد برای یه ادکلن معمولی ۲۰۰ دلاری وقتی همونم میخری نمیدونی کار درستی کردی یا اشتباه عذاب وجدان میگیری یه چیز رو میخری نمیتونی با دل خوش استفاده کنی برای خرید یه ادکلن دویست بار با خودت کلنجار میری آخه کجای این دنیا اینجوریه ؟ از چیزای پولی که محروم شدیم الان از چیزهای رایگان محروم شدیم دو تا عکس ادکلن تو اینستاگرام می‌دیدیم الان نمیشه دید.

دلخوشی روایح خوش بود که آن را هم دیگر انگیزه ای نیست.
35 تشکر شده توسط : هاشم پور marjanmohamadi
با سلام دوست عزیز
از چه لحاظ؟
رایحه؟ خیر
کیفیت؟ خیر
پرفورمنس؟ خیر
اصالت؟ خیر
قیمت؟ خیر
سبک؟ خیر
نام؟ خیر
زیبایی؟ خیر
سطح؟ خیر

خیر نیست.
10 تشکر شده توسط : Golnoosh Emilly. AM
Black Afgano
لینک به نظر 30 شهریور 1401 تشکر پاسخ به مصطفی توکلی
اگر به دنبال بازخورد هستید چرا باید به دنبال کارهایی برید که هدفشون بازخورد نیست؟ یه وان میلیون برای شما کفایت میکنه مورد دوم اینکه میگید هر کسی حق داره نظر خودش رو بیان بکنه بله اما نه در مورد چیزی که تخصصی در موردش نداریم و فقط صرفا از جهت سلیقه بهش بپردازیم بهتر هست در مورد این قضایا فقط بیان کنیم نپسندیدم و یا اصلا نظر ندیم مثل این میمونه که فردی صرفا از دید سلیقه در مورد نقاشی های اکسپرسیونیسم و یا سورئالیسم نظر بده طبیعتا درک نمیکنه و یک نظر سطحی بیان کنه این توهینی به افراد فعال در این حوزه ها هست و همچنین به صاحب اثر که این اصلا درست نیست کسانی اجازه ی نقد رو در این سبک ها دارند که نظرشون رو کارشناسی و تخصصی بیان کنند مثل استاد ایکاروس عزیز که وجود ایشان نعمتی بزرگ برای اهالی این خانه بود.
6 تشکر شده توسط : آرش راشدی مسعود خادمی
کارهای گوالتری برای افرادی امثال شما خلق نشده تشبیه سطحی این کار به غذا و چنین مواردی اصلا منطقی نیست بین کارهای گوالتری و آثار هنری بحث سلیقه مطرح نیست سبک و هدفشون القای فضا و پیام هست که این کار هدفش فضای شادی و حس خوب نیست این کارها برای بازخورد ساخته نشدند، برای دریافت نظر شخصی و احساس لذت دیگران نیست، بلک افغانو فقط در ایران مشهور نیست جزء کارهای هنری ناب گوالتری هست که همه جا شناخته شده‌ هست اگر کاری باب سلیقه ما نیست زحمت ۶ سال عطار قدرتمندی رو با نظر سطحی بیان نکنیم.
8 تشکر شده توسط : آرش راشدی امیرحسین دانشپور
Duro
لینک به نظر 21 شهریور 1401 تشکر پاسخ به faran
ببینید تا حدی امکانش هست اما بصورت محض خیر این دسته از کارها سبک خاصی از روایح رو ارائه میدن میزان یونیک بودن کار بسیار بالا میره و افرادی که از اهالی عطرهای هنری نیستن احساس ناآشنایی و عجیب بودن بهشون دست میده چرا که با این دسته از روایح هنوز خو نگرفتند و به همین دلیل نمیتونن همون اول ارتباط برقرار کنن و به همین خاطر بازخورد منفی در جوامعی که از عطر های سطحی استفاده می‌کنند طبیعی هست برند هایی مثل اونوم، ناسوماتو، اورتوپاریسی کارهای هنری زیادی دنبال می‌کنند اما ناسوماتو و اورتوپاریسی کارهای با بازخورد بالا هم خلق کرده اما سطحی نیست و کسانی که خیلی با عطر های حرفه ای ناآشنا هستند هنوز قابل هضم نیست، کارهایی مثل سمینالیس و نودیفلوروم
11 تشکر شده توسط : مسعود خادمی Dragon
بدون شک این کار بهترین رایحه خنکی هست که تا به الان تست کردم دوستان از پرفورمنس ضعیف این کار شکایت کردند من این کار رو روی بلاتر تست کردم و نمیدونم پرفورمنس این کار به چه شکل هست دوستان راهنمایی کنند پروجکشن و ماندگاری این کار به چه صورته؟
12 تشکر شده توسط : نازی جاوید امیر محمدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir