نظرات | وانتیار
ترتیب نمایش
The Tragedy of Lord George
لینک به نظر 18 شهریور 1402 تشکر پاسخ به امیرعلی شفیعی
با درود به شما
اگه زیاد سخت نگیرید و زیاد تو نت های عطر نفوذ نکنید و نخواید خیلی دقت کنید به ترکیبات عطر شاید بشه گفت "کوتای بدون فریاد" ولی تفاوتشون مشهوده
درود به شما دوست بزرگوار
من چند روز پیش تست داشتم، به نظرم نسخه اصلی خیلی بهتر از این نسخه هستش. من زیاد خوشم نیومد. یه بویی شبیه بوی دریایی مانند و بوی ریحون توش زیاد شده بود، انگار اژه رو با هاجیوات به نسبت با هم ترکیب کرده باشن. پخش و ماندگاری هم مثل نسخه قبلیه.
8 تشکر شده توسط : Perfumex    اقبال
درود به شما دوست عزیز
کجا تست کردید؟
میشه بیشتر در موردش توضیح بدید؟ پخش و ماندگاری چطوره؟ با توجه به توضیحات سایتای خارجی یه مقدار امتیاز پخش و ماندگاری و کم ندادید؟
2 تشکر شده توسط : محسن جمالیان سالمی
Cynefin
لینک به نظر 7 بهمن 1401 تشکر پاسخ به صبا
درود بر شما
پیشنهاد می کنم عطر تونر از برند بیوفورت رو هم تست بفرمایید. کاملا بوی چوب سوخته میده و خیلی ها توی سایتای خارجی به عنوان عطری که بوی باربکیو میده معرفیش کردن. کار جالبیه که تو کم تر عطری میشه پیدا کرد. سمپلش رو بگردید تو سایتا پیدا میشه، قبل از خرید میتونید یه تستی داشته باشید.
11 تشکر شده توسط : کامبیز سخی بابک
با درود فراوان و تشکر از وقتی که گذاشتید و پاسخ من رو دادید.
من هم به مانند شما علاقه زیادی به روایح دودی دارم. چند تا کار معرفی بفرمایید که هم پخش و هم ماندگاری خوبی توی روایح دودی داشته باشه. هم کارهای خنک و هم کارهای گرم. ممنون میشم از شما.
6 تشکر شده توسط : امیر علوانی رضا یگانه
درود بر دوستان عطرافشانی مخصوصا جناب سخی بزرگوار
تو صفحه اونتوس می خوندم که شما تقریبا همه عطرهای شبیه اونتوس رو تهیه و استفاده کرده اید. می خواستم ببینم این عطر رو هم استفاده کردید یا خیر و نظرتون رو در صورت استفاده بفرمایید.
5 تشکر شده توسط : مهدی کامبیز سخی
درود بر شما
اگه تهران ساکنید یه سر وزرا بزنید دومین مغازه که اول اسمش وی..... هستش داره ولی قبلش با مدیریت محترم عطرافشان صحبت کنید شاید براتون موجود کنن که با خیال راحت خرید کنید.
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه Perfumex
سلام وقتتون بخیر
میشه یه اشاره ای در حد قوانین سایت به گالری مد نظرتون تو خیابون وزرا داشته باشید.
1 تشکر شده توسط : رضا یگانه
Honour for Men
لینک به نظر 19 مهر 1401 تشکر پاسخ به سید رضا عابدینی
پس چرا برخی از دوستان از ریفورموله شدن و ضعیف تر شدن کیفیت عطر گفتن؟
درود بر شما
نسخه جدید هم مثل نسخه قدیم پخش بو ماندگاری داره؟

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir