نظرات | Jo
ترتیب نمایش
دوست عزیز درباره سرخالی بودن یا نبودن اورجینال این عطر اطلاعی ندارم ولی بچ‌کد داشتن شیشه‌ی اصلا واسه اورجینال بودنش کافی نیست. حتی این روزا انقدر فیک‌کارا حرفه‌ای شدن حتی گاهی از روی رایحه هم به سختی میشه تشخیص داد، یه بچ‌کد کپی کردن که دیگه واسشون کاری نداره. تنها راه خرید کردن از فروشگاه‌های معتبره
2 تشکر شده توسط : احمد شجاعی فرشاد اریان
Insolence EDP
لینک به نظر 13 اسفند 1402 تشکر پاسخ به سلطان عطربازهای ایران و توران
سلطان جان چه توصیف و شرح جالبی ارائه دادید 👌
البته فکر می‌کنم این دسته‌بندی شما بیش‌تر مربوط به مراحل حرفه‌ای‌ترِ عطر بازی باشه. تو مرحله‌های مقدماتیِ علاقه‌مند شدن به عطر هم گاهی این مسئله پیش میاد که فکر می‌کنم دلیلش تقویت بویایی و بالا رفتن قدرت تشخیص کیفیت هم باشه. مثلا من لحظه‌‌‌ی علاقه‌مند شدنم به عطر وقتی بود که اپنینگ دیور ساواژ رو تجربه کردم ولی الان احتمالا مجانی هم بدن این عطر رو استفاده نمیکنم!
7 تشکر شده توسط : احمد شجاعی مریم میربیک
Acqua di Pino Fougere
لینک به نظر 2 اسفند 1402 تشکر پاسخ به architect
جناب ارکیتکت شما لیستی از برندهایی که تو ایران پکیجینگشون انجام میشه دارید؟ من شنیدم اخیرا بعضی محصولات لارن مزون، ایوودی و میکالف هم تو ایران تحت لایسنس بسته‌بندی میشن
3 تشکر شده توسط : احمد شجاعی ایرن
ایکاروس عزیز منم عاشق عطرای انیمالیکم ولی متاسفانه یا خوشبختانه انیمالیک‌ها چندان تو جمع پوشیدنی نیستن یا حداقل پوشش و موقعیت خاص خودشون رو طلب میکنن.
ولی یه سری عطرا هستن که نمیشه گفت انیمالیکن ولی یه نت یا آکورد انیمالیک توشون به کار رفته و اون احساس و کارکرد انیمالیک‌ها رو تا حدی به عطر داده و معمولا پوشیدنی‌تر هستن.
واسه نمونه فلو تندره از لیکویید ایمجنریز، آمواج اورتور، انیمال موندین پیر گیوم (اینو حدس زدم، تست نداشتم) و احتمالا خیلی از عطرای چرمی.

اگه شما یا دوستان دیگه تو این سبکی که توصیف کردم پیشنهادی واسه تست دارید، بگید ممنون میشم 🙏
6 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران سالمی
XXI Art Deco Cypress
لینک به نظر 29 دی 1402 تشکر پاسخ به دانیال
البته واسه من دقیقا برعکسه. من هربار اینو میزنم، خدا خدا میکنم مرحله‌ای که حالت اسپایسی و صابونی حضورش پر رنگ‌تره زودتر بگذره و برسه به اون بخش چوبی امبری بی‌نظیرش!
به نظر من سایپرس به یه اتومبیل بنتلی شبیهه، شاید به اندازه لامبورگینی جذاب و خاص نباشه ولی شکی در اینکه اجزاش از بهترین کیفیت ساخته شده نمیشه داشت. یا شایدم بشه گفت بهترین خورش کرفسیه که تو دنیا وجود داره و تو خوردی! شاید خورش کرفس دوست نداشته باشی ولی نمیتونی انکار کنی که اون بهترین و باکیفیت‌ترین خورش کرفسیه که تاحالا کسی پخته!
11 تشکر شده توسط : سالمی derrick
علاوه بر هل و اسطوخودوس روی پوست من فلفل سیاه و دانه تونکا هم به شدت حس میشه که اینجا تو نت‌ها ذکر نشده.

به نظر من همون فضای سی اچ من پریوه رو داره با این تفاوت که تو اون عطر در کنار هل و اسطوخودس و تونکا، نت‌های ویس.کی و چرم هم وجود دارن که کار رو خشن‌تر و جدی‌تر میکنن.

در کل اگه سی اچ من پریوه یه پسر خوش‌پوش، مغرور، جذاب و البته به شدت غیر قابل اعتماد باشه لانویت دل هوم کمی رومانتیک‌تر و قابل اعتمادتره؛ البته نه خیلی!
9 تشکر شده توسط : احمد شجاعی سالمی
احتمالا شما هم گاهی از گلپر برای خوش‌طعم‌تر کردن دونه‌های انار استفاده می‌کنید. تو یک ساعت اول وقتی این عطر رو از نزدیک روی پوست بو میکنم انار سرمو کردم توی شیشه‌ی گلپر!
رفته‌رفته همچنان که بوی گلپر مانند هنوز قویه، شیرینی کار بیشتر میشه که واسه من زیادی شیرینه. فکر میکنم توی چند ساعت اول رایحه‌ای که اطرافیانتون حس میکنن خوشایندتر از چیزی باشه که خودتون از نزدیک میتونید استشمام کنید. (مگه اینکه همزمان هم طرفدار عطرای بسیار ادویه‌ای و هم عطرای شیرین باشید!)
ولی درای داونش واقعا دوست‌داشتنیه و دوست دارم همش دستمو بو بکشم! رایحه گلپر مانند، ملایم شده و یه حس پودری و وانیلی حال‌خوب‌کن در کنارشه که مست‌کننده‌ست و تا ساعت‌ها روی پوست حس میشه.
17 تشکر شده توسط : احمد شجاعی Maxxine
French Lover
لینک به نظر 13 آبان 1402 تشکر پاسخ به سروش قدس بین
سروش جان، سایت دستریز معروف اصفهان هم دکانت این کار رو موجود داره و همه دوستان سر اصل بودن دکانت‌هاش متفق‌القول هستن. میتونید از اونجا تهیه کنید.
3 تشکر شده توسط : سالمی فاطمه فیضی
امتیاز به محتوای ریویو: ۱۰ از ۱۰
امتیاز به جذابیت و شیوه‌ی نگارش متن: ۱۰ از ۱۰
امتیاز به کامل و جامع بودن ریویو به طوری که هیچ سوال بی پاسخی باقی نمونه: ۱۰ از ۱۰

دم شما گرم واقعا! بسیار لذت بردم از خوندنش.
14 تشکر شده توسط : سالمی marjanmohamadi
روزی که ایکاروس عزیز این عطر رو معرفی کرد بدون تست، با قیمت مناسبی خریدمش و همون اول عاشقش شدم.

توصیف کار رو ایکاروس تمام و کمال انجام داده مخصوصا اون جایی که میگه “سایشی از هل بر روی یک چارچوب مشکی-سیتروسی-رزی.” بهتر از این نمیشه وصفش کرد. فقط اینو اضافه میکنم که با اینکه عطر توی نت‌های اولیه و مخصوصا میانی فوق‌العاده‌است ولی با وارد شدن به فاز درای داون رو به افول میره و انگار انسجامش رو کمی از دست میده و اگه اینجوری نبود واسه‌ی سلیقه‌ی من ۱۰ از ۱۰ میشد!

یه مقداری هم واسه من یادآور کارتیه دکلریشن هست. دکلریشنی که نت زیره‌اش کمرنگ‌تر و مشکش کمی انیمالیک شده و به جای زنبق درش رز به کار رفته. رایحه‌ی مشک انیمالیک این کار در کنار بقیه‌ی اجزای مکملش برای من مست‌کننده است 👌
19 تشکر شده توسط : سالمی Mehran

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir