نظرات | rosha malekzadeh
ترتیب نمایش
من‌ این عطر و خیلی دوست دارم کلا عطر بیاد موندنیه اولین بار که بوش کردم روی دوستم بود و بعد ۵ سال که ندیدمش هنوزم عطرش و کامل یادم بود برای همین خودمم خریدمش. نت اول زنجبیلشو ممکنه خیلیا نپسندن ولی ۲ ساعت بگذره با رایحه گلی ترکیب میشه و فوق العاده میشه بوش😍 ( یکمم بوش حالت صابونی و تمیزی داره ولی به بهترین نوعی که میتونید تصور کنید مثل یه صابون گرون) .
هم کلاسیک هم مدرن توی یک عطر و ماندگاریششش عالیههه من خیلیی دوسش دارم به نظرم اگه میخواید با عطرتون توی ذهن بمونید و با عطر های ساده مشکلی ندارید عطر خوبیه مخصوصا برای خانم های باوقار ولی یکم شیطون و شجاع کلا این حس و منتقل میکنه
17 تشکر شده توسط : آرامیس Shaghayegh
اولین نت کاملا فلفلی و ادویه طوری هست با یکم‌شیرینی در کنارش ، نت بعدیش کاملا گلی هست که من ترکیب گل هاشو خیلی میپسندم و نت اخر با اینکه من رایحه ی نعناع هندی رو کلا نمیپسندم توی این عطر‌ اذیتم نکرد. در کل رایحه ی خوبی داره برای خانم های اروم و شیک پیشنهاد میکنم ماندگاریش متوسطه ۴،۵‌ ساعت روی پوست من موند. در کل عطر خوبیه نسبتاااا
11 تشکر شده توسط : شکیبا shima.a

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir