نظرات | Lord Vader
ترتیب نمایش
Salome
لینک به نظر 29 دی 1401 تشکر پاسخ به Melody
پرنده پَر کشید از آشیونه با خداش

میگفت به گِل نشسته کِشتیشون با ناخداش

میرفت یه جای دور ، به قلب شهر نور

یه جا که مَردمش ، میدن بِش آب و دون

پرنده خسته بود جفت چشاشو بسته بود

درونش وصله بود ، قلبشم شکسته بود

میترسید از عکسش توی آب

میلرزید هر لحظه توی خواب
11 تشکر شده توسط : ژیوان Dragon
مسیح عزیز،غیاب تو تا ابد با ما سخن خواهد گفت...
11 تشکر شده توسط : Rezvani nazanin
مسیح جان ممنونم از پیام محبت آمیز و لطفی که به من داری.امیدوارم لایق این همه لطف باشم.درباره ی ایمیل هم اتفاقا خیلی مشتاقم با شما گپی خصوصی داشته باشم.اگر عطرافشان لطف کنند حتما ایمیل شما رو ازشون میگیرم.
7 تشکر شده توسط : nazanin ژیوان
ممنونم مسیح جان که منو در کنار دیگر دوستان یاد کردید.

حقیقتا به خاطر شرایط محیطی و زندگی دچار اضطراب زیادی ام و از وسواس هم رنج می برم.به واسطه همین با علایقم مثل فیلم دیدن،رمان خوندن،گوش دادن به موسیقی و...درگیرم که بخشی از این اضطرابم رو کم می کنه.این روزا هم مشغول گوش دادن به پادکست روان درمانی اگزیستانسیال اثر یالوم و در کنار اون خوندن رمان درمان شوپنهاور از این نویسنده و روانپزشک ام.پرم از احساس تنهایی ولی مثل اینکه این تنهایی در زندگی اجتناب ناپذیره.تنهایی اگزیستانسیال.خوندن مطالب و نوشته های شما برای من مثل یک مسکن عمل میکنه و از تنهایی و اضطرابم کم.نوشته هایی پر از مفاهیم فلسفی،ادبی،هنری.پر از مسأله داشتن.به قول ابراهیمی دینانی فلسفیدن یعنی مسأله داشتن.
نام مسیح برای من شده پر از خاطرات خوب.یک دوست در دنیای مجازی ولی دوستی که بیشتر از هر دوستی در دنیای واقعی با اون احساس همدلی میکنم.

امیدوارم همیشه شاد باشی مسیح عزیز
25 تشکر شده توسط : nazanin آماتور 2
به به، حظ بردم.
5 تشکر شده توسط : nazanin فریده.م
مسیح جان چند وقته حضور ندارید و واقعا جای شما خالیه.من همیشه میومدم و از خوندن نظرات شما لذت می‌بردم.امیدوارم دوباره به عطر افشان برگردید و قلم جادویی تون رو از ما دریغ نکنید.
13 تشکر شده توسط : nazanin Melody

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir