تصویر ها | علی رشوند
Parfums de Marly Nisean# 2 فروردین 1403

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه دوستانِ عزیزِ عطرافشانی خودم 🌹 

فرا رسیدن سال نو و عیدِ باستانی ایرانیِ نوروز رو خدمت همه ی دوستانِ عزیزِ عطرافشانی تبریک عرض میکنم 🌹

با آرزوی بهترینها برای همه ی دوستانِ عزیزم، امیدوارم سالِ جدید سال خوب و خوش و پربرکتی باشه برا همه ی دوستان همراهِ با صحت و سلامتی در کنارِ عزیزانتان 🌹 ❤️ 🌹

 

نیسن، عطری بسیار خوش رایحه و باکیفیت از برندِ نام آشنایِ مارلی.

عطری قدرتمند و قُلدر مثل نيسانِ آبی 😉 

زمستانِ گذشته کوتاهی کرد و عطردوستانِ عزیز رو ناکام گذاشت برا استفاده از عطرای زمستونی... خیلی مشتاق بودم این عطر رو تویِ زمستون وسطِ عکس بنشونم و تقديم نگاهِ زیبا یِ عزیزان کنم ولی موقعیت پیش نیومد... با خودم گفتم زمستون بعد ولی خُب دیگه به زمستونا اعتمادی نیست...

این عطر هم یادگارِ روزایی ست که میشد عطر خرید خیلی ازون روزا نگذشته ولی با قیمت‌های الان انگار چند دهه از خریدش گذشته،، امیدوارم سالِ جدید برا همه دوستان اول سالِ سلامتی باشه و بعد سالِ پُر برکتی باشه،، سالی که بشه عطر خرید،، امیدوارم سالِ پُر عطری باشه برا همه دوستانِ

هوایِ دلتون همیشه بهاری 🌹،، تنتون همیشه سلامت❤️،، لباتون همیشه خندون😊 و جیباتون پُرِ پول باشه🌹❤️🌹

 

 

جکویس فت پور هوم 

معجونِ زمان 

عطری که رایحه ش عجیب به دلم نشست، از اون دسته از عطراست که با بوییدنش دفترِ خاطرات ورق میخوره

 بسته پستی رو باز کردم و عطر رو دیدم با خودم گفتم یااااا خدااااا این که در و پیکر نداره که!! (این عطر تسترِ و نه در داره و نه جعبه) و یه مقدار هم سر خالیه!!..... گفتم خب سالی که نکوست از بهارش پیداست.... ولی ماجرا از اولین اسپری کلا عوض شد.... به به به👏👏 بیا این ورِ بازااااار....

عجب عطری،عجب رایحه ی دلنشینی، اصن بهش نمیومد یه همچین جواهری از شیشه بیاد بیرون..... یه رایحه ی نیمه تندِ ادویه ای، گلی، صمغی و چوبیِ شیک و باکلاس که از ابتدای اسپری تا رایحه ی میانی و پایانی، کلی از عطرهای خوشبو و خاطره سازِ قدیمی رو به یاد می آره.... عطرهایی مثل کارل لاگرفلد کلاسیک،،، کلوین کلاین آبسشن،،، گرلن شالیمار،،،، چارلی(نسخه ی اصلی) و... که به نظرم این عطر از همشون بالانس تر و خوشبوترِ با بازخوردهای خیلی خوب. 

پخشِ متوسط، و ماندگاریِ خوبی داره که به نظرِ بنده نسبت به قیمتش ارزشِ خرید بالایی داره ( برا دوستانی که طرفدار این چنین روایحی هستند) 

با آرزوی سلامتی برا همه دوستان عزیز عطر افشانی 🌹

 

Lacoste L homme intense # 1 اردیبهشت 1402

لاگوست لهوم اینتنس 

به قول علی آقای افتخاریان عزیز؛ تکراری ولی خوشبو

نوشابه پرتقالی+ ریواس و زنجبیل و یه سری چیزای دیگه، عطری معتدل میوه ای ادویه‌ ای رو خلق کردن، برا فصل بهار خوبه و سرحال میاره مخاطبش رو... ولی خب چیز خاصی نداره برا ارائه.

من این عطر رو برا بوی ریواس خریدم ( عاشق عطر و طعم ریواس م) ولی بوی اون ریواس که همه ما ایرانی‌ها دوسش داریم اینجا پیدا نشد، شاید بوی ریواس فرانسوی‌ها فرق داشته باشه شاید! 

این عطر مثل یه سری کارشناسای برنامه های تلوزیونه یه ساعت صحبت میکنن تا به جای مهم صحبتشون میرسن... یهو مجری میگه خب، 2 دقیقه بیشتر وقت نداریم، توی 2 دقیقه هم تند تند چیزایی رو به هم می‌بافن که اون یه ساعت هم از ذهن مخاطب میپره.... این عطر هم دقیقا همینطوره تا میاد به جاهای خوبش برسه یهو وقتش تموم میشه و دیگر هیچ... 

قیمت!! با این قیمتا دیگه تقریبا هیچ عطری ارزش خرید ندارن، این یکی که اصلاااااا.... 

زمانی که این عطر رو تهیه کردم، قیمتش حدودای 1 تومن بود ولی الان 3 میلیووووون!! ریواس کیلو چنده مگه؟؟!! 😂

 

 

 

#Beaufort london Acrasia 25 فروردین 1402

نرگس آتش پرستی داشت شبنم میفروخت

باهمان چشمی که میزد زخم مرهم میفروخت/

زندگی چون برده داری پیر در بازار عمر

داشت یوسف را به مشتی خاکِ عالم میفروخت/

زندگی این تاجرِ طماعِ ناخن خُشکِ پیر

مرگ را همچون شرابی کهنه کم کم میفروخت/

در تمام سال‌های رفته بر ما روزگار

شادمانی میخرید از ما و ماتم میفروخت/

من گلی پژمرده بودم در کنار غنچه ها

گلفروش ایکاش با آنها مرا هم میفروخت/

 

((بیفورت لندن آکراسیا،،، رُزی فِتاده به جامِ شراب)) 

عطری بسیار با کیفیت از ترکیب روایح مشروبی گلی و دودی و در نهایت چرم... 

سالِ گذشته این عطر رو از یکی از معروفترین و معتبرترین سایتهای فروش دکانت (همون سایتِ معروفِ اصفهانی) به صورت جعبه باز به قیمت مناسب خریداری کردم، عطر بسیار با کیفیت و قدرتمندیِ... و البته بسیار خوشبو و خاص. 

با آرزوی سلامتی برا همه دوستان عزیز عطر افشانی 🌹

 

 همراهِ خوش بویِ زمستانی.👌

 

عطری گرم و خوش رایحه و باکیفیتِ مناسب از کارلوف برای سرمای زمستان. 

# Rogue perfumery ishtar

ایشتار از برند امریکایی روگ پرفیومری

اگه بخوام یه مقدار سطحی و از شامه ی یه آماتور ( که واقعا در شناخت روایح آماتورم) این عطر رو نقد کنم ؛ یه قالب صابون لوکس و خوشبو و گران قیمت....

ولی اگه بخوام یه مقدار از نوشته های فراگرنتیکا تقلب کنم ؛ یه عطر صمغی و نیمه دودی و تمیز که بسیار شفاف و با کیفیتِ. 

نزدیک به دو ماهِ این عطر رو در شرایط مختلف تست کردم، ( این عطر رو به صورت جعبه باز خریداری کردم) و هر بار فقط ١ پاف،، ابتدا یه مقدار تند و تیزِ ولی بعد از ربع ساعت یه مقدار آروم میگیره و تقریبا تا 6 ساعت رایحه ی  تند و تیز صابونی رو یادآوری میکنه ،،،، البته خوشبختانه هیچ شباهتی به صابون‌های نام آشنا مثل نخل طلایی نداره. 

چند روز پیش که یه پاف ازین عطر زدم یکی از دوستان گفتن که عطرت بوی صابونِ لوکسِ سفید رنگ رو داره!!! البته که من شباهت زیادی بینشون ندیدم ولی صابونی بودنش رو خوب تشخیص داد. 

تقریبا میشه گفت رایحه خطی داره و تغییر نت نداره، ولی بعد از 6 ساعت که عطر از رمق میفته، اون بوی صابونی عطر فروکش میکنه و  رایحه عطر، عطرهای آشنای چوبی ادویه ایِ گرم رو به یاد میاره. 

در کل عطر خاص و با کیفیتِ بالاییِ و البته بسیار کمیاب.

با آرزوی سلامتی برا همه دوستانِ عزیزِ عطر افشانی 🌹

 

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir