نظرات | حسین اصغری
ترتیب نمایش
این ادکلن رو پریشب سفارش دادم و امروز ساعت 2 به دستم رسید.سرعت ارسال عالی بود.ولی فاکتور فروش یه قسمتیش پاره شده بود که فکر کنم به دلیل حمل و نقل بود.اگر فاکتور رو کف بسته قرار بدید شاید آسیبی نبینه.و اما خود ادکلن... پخش بوش که خیلی خوبه.چون نیم ساعته اسپری کردم فعلا در مورد ماندگاریش نمیتونم نظر بدم.و اما بو...
خانواده که بوش رو نسبتا پسندیدن.خودم چون اولین باره ادکلن ارجینال استفاده میکنم نمیتونم بگم خوشم اومده یا نه.ولی بوی بدی نداره.باید چند روز استفاده کنم تا به یقین برسم.خیلی دوست دارم نظر مدیر عزیز رو بدونم.از دوستان کسایی که از این ادکلن استفاده میکنن نظرشون رو بگن.با تشکر.
من الان این ادکلن رو بدون هر گونه تست با پیشنهاد مدیر عزیز سفارش دادم.امیدوارم خرید خوبی باشه.با تشکر.
با عرض سلام و وقت بخیر.من پسری 18 ساله و ساکن تهران هستم.تا الان هیچ نوع عطر و ادکلنی استفاده نکرده ام.الان قصد خرید دارم.با توجه به فصل پاییز و زمستان یه ادکلن گرم میخواستم.پوستم هم چرب هست.میخوام یه ادکلنی معرفی کنید که از نظر ماندگاری و پخش رضایت بخش باشه.بازخورد اطرافیان هم برام مهمه.چون فرق تند و تلخ رو نمیدونم این رو به پای خودتون میزارم.در ضمن بدون تست هم میخوام بخرم پس لطفا راهنمایی کنید.چون خرید اولم هست میخواستم قیمت تا 110 تومان باشه.با توجه به توضیحاتم لطفا بهترین گزینه رو معرفی کنید.
پاسخ مدیر : سلام دوست گرامی من جوپ هوم رو بهتون پیشنهاد می‌کنم

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir