نظرات | سعید تراشیون
ترتیب نمایش
این عطر را به تازگی خریدم و کاملا راضی هستم البته به شرطی که به روایح سیاه و گوتیک علاقمند باشید. عطری بسیار رسمی و عبوس که برای فضاهایی که قصد دارید قدرت و برتری خود را نشان دهید عالی است. مثلاً برای مدیر یا آموزگاری که می خواهد اقتدار خود را به نمایش بگذارد پیشنهاد می کنم.
اما برای فضاهای دوستانه و عاشقانه اصلا نزدیک این عطر هم نشوید.
16 تشکر شده توسط : nazanin haditahmasbii
این عطر در مقایسه با قیمتش فوق العاده عالی است. رایحه ای شیرین و دلچسب، پخش بو و ماندگاری بسیار خوب
5 تشکر شده توسط : Amirhossein فاطمه فیضی
این عطر اصلا پخش بو و ماندگاری خوبی ندارد. بر خلاف آزارو کلاسیک عطر ضعیفی است و حداکثر ۲ تا ۳ ساعت آن هم در حد نزدیک به پوست باقی می ماند.
برای رایحه تنباکو با کمی افزایش هزینه رد تنباکو مانسرا را پیشنهاد می کنم
6 تشکر شده توسط : هاشم پور علی وفایی
نکته مهمی که در رابطه با این هیولای اینیشو وجود دارد این است که این عطر را نباید به تنهایی استفاده کنید چون بوی به شدت انیمالیک دارد . این عطر را با ترکیب سایر عطرهای اینیشیو به ویژه مگنتیک ۷ و ۸ جهت افزایش ماندگاری و پخش بو استفاده کنید تا معجزه آن را دریابید
4 تشکر شده توسط : هاشم پور فاطمه فیضی
عطر مردانه ای بهتر از این نمی شناسم. فاخر، کلاسیک، قوی و با پراکندگی فوق العاده.
گله ای هم از برخی عزیزان. در زبان شیرین فارسی عطر پوشیده نمی شود!! عطر می زنیم. ورود ساختار زبان انگلیسی به فارسی کاملا نادرست بوده و به روانی و زیبایی زبان ملی ما لطمه می زند
6 تشکر شده توسط : حامد فراهانی وحید

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir