نظرات | He
ترتیب نمایش
Au Coeur du Desert
لینک به نظر 4 آذر 1400 تشکر پاسخ به مسیح صفوی
جناب مسیح صفوی عزیز... خیلی ممنونم از توضیح جامع و روانتون . هر مطلبی که برای بنده سوال بود و هر آنچه که نیاز داشتم برای تصورگرایی درباره ۰۲ با توضیح ساده و زیبای شما بهش رسیدم. یکی از مشکلات تصور گرایی در مورد عطر ها و تردید در بلایندبای همین توضیح گنک یک سری ازدوستان و داستان سرایی های عجیب و غریب در مورد عطر مورد نظر است. اینکه شامه حرفه ای داشته باشی یک طرف و اینکه بتونید اون رایحه هایی که استشمام کردین رو با حوصله و شیوا توضیح بدین طرفی دیگر است. به شخصه از بین همه اساتید که تعدادشان بسیار است و از همه شان ممنونم ،یک تشکر ویژه از شما و دوستان عزیز architect و alireza.xx و خانم فاطیما بخاطر نظرات شیوا و روان و قابل درک میکنم .
موفق و موید باشید
17 تشکر شده توسط : محمد ح. نازی جاوید
فکر میکردم چون تو سایتشون گزینه سمپل نیس پس حتما ندارنش...خیلی ممنونم از راهنماییتون
1 تشکر شده توسط : کاوه
Au Coeur du Desert
لینک به نظر 2 آذر 1400 تشکر پاسخ به Kamran ahmadzadeh
خیلی ممنون از نظرتون .مشکلم همینه که نمیتونم سمپل یا دکانتی از ۰۲ پیدا کنم. همه جا ناموجوده. از اون فروشگاه دستریز در اصفهان بگیرید تا فروشگاه کرمان. یه سری از فروشگاه ها هم الان بخاطر بلک فرایدی ، ۰۲ رو قیمت خوبی میدن. تا بنده هنوز برم سمپل پیدا کنم و سفارش بدم تست کنم این فرصت از دست میره. این Au Coeur لعنتی رو اگه هم قیمت ۰۲ میدادن برش میداشتم ولی همه جا حدود یک و نیم تا دو ملیون گرون تر از ۰۲ میدن.اینجاست که با این قیمت ها باید این شعر حافظ رو برای خودم بخونم:
حافظ ز غم از گریه نپرداخت به خنده
ماتم زده را داعیه سور نماندست
3 تشکر شده توسط : نازی جاوید رضا یگانه
سلام دوستان عزیزی که هم این عطر و هم ۰۲ رو تست کردند نظری بدید. من Au Coeur du Desert رو تست کردم و خیلی لذت بردم و خوشم اومد و ۰۲ رو تست نکردم. اکثرا هم دوستان فرمودن پخش Au Coeur کمتر و ماندگاری بیشتر و ۰۲ هم برعکس.اما قیمت ها جالبه .یک سری فروشگاه های معتبر ۰۲ رو تا ۳ تومن قیمت زدن و Au Coeur رو ۴ تومن به بالا و الان دو دلم ۰۲ رو بدون تست بگیرم یا نه.
ضمنا از مدیر عزیز عطرافشان خواهشمندم عطر تاور ۰۵ رو اضافه بفرمایید
2 تشکر شده توسط : رضا یگانه حکایت دوست

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir