نظرات | داود قنواتی
ترتیب نمایش
سلام خدمت دوستان عزیز
تقریبا بعد از یک ماه استفاده از این عطر بهترین تعریفی که میتونم بیان کنم اینه که یک عطر متوسط و معمولی
ولی چون با تعریف عزیزان نسبت به کارهای گوالتیری، این در ذهن تداعی میشه که هر محصولی به نام ایشان بیاد بیرون قطعا مرموز جذاب و شیک هست.به نظرم اشتباهه ...چون هیچ قطعیتی در دنیا وجود نداره .اینکه بگیم کارهای این برند همه عالی هستن چون خیلی در حق برندهای دیگه اجحاف کردیم ...
به عنوان مثال تاپ لول این برند مگامار هست با مدل متوسط آمواج بخوایم بررسی کنیم مثلا اینترلود قطعا آمواج دو سر و گردن بالاتره ...چون چندین کار از اورتو پاریسی تست کردم موندگاری روی بدن نهایتا ۲ ساعت و روی کاپشن در ماشین ( خودرو ) در بسته ۱ روز و اندی ...نسبت به پنجاه میل و ۱۴۵ یورو هزینه کردن تعادل برقرار نیست.این عطر و مجموعه اورتو‌ به نظرم از دیویدف چمپیون ، وود ، لالیک ها ، و عطرهای تبلیغتی مثل بنز فراری و جگوار ...از این تایپ عطرها میتونه بهتر باشه ...در زمره قرار گرفتن در گروه عطر های نیش و صاحب سبک به نظرم خیلی فاصله داره .
17 تشکر شده توسط : مهدی Dragon
Seminalis
لینک به نظر 22 مهر 1401 تشکر پاسخ به علی حمیدی
سلام و احترام
جناب حمیدی با توجه به اینکه این عطر نادر و برند تقریبا منحصر بفردی میباشد بعید است کپی یا فیک این مدل بیرون آمده باشه ...با توجه به تعاریف دوستان من انتظار واقعا پخش بو بالا ، رایحه قوی و ماندگار و متفاوت را داشتم ولی متاسفانه برای پنجاه میل رقم بالا ولی کیفیت پخش و بو در حد بسیار معمولی معمولی ...از جای معتبری تهیه کردم
3 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی Perfumex
بله حتما ممنونم از شما
1 تشکر شده توسط : شهرام
Seminalis
لینک به نظر 20 مهر 1401 تشکر پاسخ به Perfumex
درود بر شما ممنون از وقتی که گذاشتید ...بله حتما چندین بار امتحان میکنم .ولی خیلی انتظارات زیادی داشتم از بابت تعاریف دوستان نسبت به این عطر و سازنده ...🙏🏽
1 تشکر شده توسط : Perfumex
با سلام احترام خدمت دوستان عزیز
بعد از چند روز مطالعه و خواندن نظرات نسبت به این مدل و با توجه به اینکه تست کردن این مدل در دسترس نبود ، خریداری کردم و پس از اولین تست به نکاتی رسیدم .
اول اینکه جوری از عطر ساز و دیوانگیش صحبت شد با خودم گفتم این عطر و برند سالیان سال امضا بنده میشود ولی متاسفانه خیلی معمولی بود و با چهار مدل دیگر و حتی برند ناساماتو تقریبا روایح بسیار نزدیک بودند.
دوم اینکه بعضی از نظرات جوری نوشته بودن رایحه اینچنینی آنچنانی ولی بازخوردم ازش فقط یه عطر با تندی و تیزی عطرهای فصول گرم بود.
سوم اینکه عزیزان با تجربه لطفا نسبت به معرفی یک محصول با توجه به قیمت های حال حاضر ( زیرا رفرنس خرید ما صحبتهای شما عزیزان است در برخی از برندها که تیستر آنها در دسترس نیست جهت تست قبل از خرید ) لطفا در قالب شعر و تمجید و تعریف در پایه اشعار دست بردارید و واقعیت محصول را بر اساس تجربه بیان کنید .نه بویی از بهشت احساس شد نه اونطور ماندگاری .خیلی خیلی مانده که به آمواج اینترلود ، مفیستو ، جووای پرایوت لیبل برسه این برند ...
مگاماره ویرید و یک مدل دیگر از این برند رو تست کردم و فقط سمینالیس موجود برای تست نبود که طبق نمرات و فرمایش عزیزان این رو خریداری کردم که متاسفانه یک عطر خیلی معمولی رو دیدم ...حتی قدرت پخش و ماندگاری عطر اسپلندور که خیلی معمولی است به مراتب بیشتر از سمینالیس بود .
در آخر باز از دوستان عزیز نسبت به زحمت و تایپ و بررسی یک عطر خواهشمندم نظرات را در غالب تمجید و تعریف گونه ای لحاظ کنند که با واقعیت نزدیک باشد .مشتری و خریدار دنبال طبع شعر و شب شعر و مدح و‌سرا نیستند .
انشالله در نظرات آینده شاهد بیشتر به واقعیت محصول باشیم تا زیبا نوشتن .
سلامت و مانا باشید
20 تشکر شده توسط : علیرضا نعیم آبادی مهدی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir