نظرات | مرتضی حسین نژاد
ترتیب نمایش
گویا آرماف کلاب د نویی آنتولد قصد دارد راه برادر موفقش کلاب د نویی اینتنس را برود و جایگزینی موفق برای عطر باکارات روژ ۵۴۰ باشد.
اونروز رو میبینم که در سال ۲۰۳۰ هستیم و همه در به در دنبال ورژن ۲۰۲۲ آن که ریفورموله نشده میگردند.
14 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی عاطفه عتیقی
Encre Noire
لینک به نظر 9 فروردین 1402 تشکر پاسخ به دهاتی ام
سلام خدمت شما جناب دهاتی ام
در پاسخ به خلق آثار ایرانی و الهام بخش از کشور عزیزمان
جوانی به نام سامان منتظری تقریبا این کار رو کردن و عطرهایی مثل "مجنون" ، "آیدا در آینه" "مسخ" و ... رو با الهام از فرهنگ ایرانی و شرقی خلق کردند. با یک جستجو در اینترنت یا اینستاگرام احتمالا بتونید پیدا کنید. سمپل هم برای فروش در سایتشون دارن. حدود ده عدد سمپل از کارهاشون رو برای من ارسال کردند و بینشون چند کار قابل توجه هم بود!!
11 تشکر شده توسط : علی معماری احسان شکیب نژاد
سلام خدمت دوستان
اومده بودم عطری که جناب شوشتری معرفی کردن رو توی این صفحه پیشنهاد بدم که با نظر ایشون مواجه شدم. با توجه به قیمت بالای نسخه اصلی و تقریبا نبود مشابهی برای این عطر، این نسخه کپی شده از برند الحمبرا کیفیت بسیار رضایت بخشی داره. حتی تغییر نت ها رو میتونید متوجه بشید. پخش و ماندگاری خوبی هم داره.
از این برند کارهای kismet angel مشابه آنجلز شیر و afro مشابه ممو آفریکن لدر رو هم پیشنهاد میکنم. البته انتظار کیفیت عطر اصلی رو نداشته باشید ولی با قیمتهایی که دارن شما رو راضی میکنن.
از جناب شوشتری هم تشکر میکنم
روزگارتون خوش بو و معطر 🙂
12 تشکر شده توسط : علیرضا موسوی سعید رضایی شوشتری
سایکدلیک بهترین اسمی بود که میشد برای این عطر انتخاب کرد. هیچ وقت نفهمیدم با این عطر چند چندم، گاهی چنان شیفته اش میشدم که روزها همراه جدانشدنیم میشد و گاهی هیچ حسی بهش نداشتم.
دیروز از صبح تا شب چند جای مهم باید میرفتم، جهت احتیاط عطر رو هم با خودم بردم تا تمدیدش کنم، بماند که چه ها شد و اون وسط ها از دستم سر خورد و ترکید و من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود...
با این اوضاع احوال دلار قدر داشته هاتون رو بیشتر بدونید که ممکنه عطر هم برامون تبدیل به کالایی دست نیافتنی بشه...
23 تشکر شده توسط : محمد ح. X
سلام
در مورد رای که برای پخش بو و ماندگاری این کار ثبت کردید مطمئن هستید؟
این رای ها ممکنه خیلی از دوستان رو که قصد خرید این محصول رو دارن و در مورد تولیدات جدید و ریفورموله شدن مکرر عطر دچار تردید هستند منصرف کنه.
7 تشکر شده توسط : مهیار ناصری Sepehr s
احتمالا یک شیشه از این عطر رو نمیتونید تا آخر عمرتون هم تمومش کنید.
علت؟ چون اصلا نمیدونید کجا و با چه لباس و در چه شرایطی باید اون رو بپوشید!!
13 تشکر شده توسط : هاشم پور دانیال
فرض اول: من رز ایرانی رو در عطر نمیپسندم.
فرض دوم: این عطر در نت ها رز ایرانی دارد.
نتیجه غیر منطقی: من شیفته این عطر هستم.
چرا واقعا؟ 😐
14 تشکر شده توسط : شایلین MAHMOUD
سلام مرصاد عزیز
من هر دو کار رو داشتم و به نظرم اون شباهتی که مدنظرتون هست رو نداره. تقریبا نزدیک صفر.
اگر دنبال مشابهی برای الکساندریا هستید که زیاد هم هزینه نکنید در صفحه مربوط به الکساندریا آقای شوشتری عطری از برند آلفا مونته معرفی کردن که برای یکی از دوستانم هم خریدم و شباهت خیلی خوبی داره و از لحاظ عملکرد هم شما رو به دلیل قیمت مناسبش راضی خواهد کرد.
اگر جوپ اوم رو در آینده تست کردید و خیلی خیلی خوشتون اومد، کرید اوریجینال سانتال با کیفیتی به مراتب بالا و البته قیمتی بالاتر در همین فضا هست و ارزش تست رو خواهد داشت.
11 تشکر شده توسط : علی نقدبیشی Jo
سلام دوست عزیز
از لحاظ پخش بو پگاسوس کمی عملکرد بهتری داره
به لحاظ رایحه با اینکه بحث سلیقه ای است ولی به نظرم لیتون سیف تر و همه پسندتر هست.
5 تشکر شده توسط : Mehdi alyari مسافر
سلام دوستان اگر پاسخ این سوال رو بفرمایند ممنون میشم چون سوال من هم هست. اگر جایگزین مناسبی هم براش می دونید معرفی بفرمایید. سری قدیمی برای استفاده روزمره فوق العاده بود...
2 تشکر شده توسط : بابک TIMELESS

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir