نظرات | فرزاد صانع
ترتیب نمایش
با سلام خدمت دوستان عزیز من عطر آزارو پور هم را با مشخصات زیر خریدم می خواستم ببینم اصل می باشد یاخیر؟
1- روی در جعبه عطر علامت برند آزارو حک شده است.
2- پشت جعبه عطر عبارت life is a creation step to the light and enjoy the moment its your . time to the shine نوشته شده است.
3-سمت چپ جعبه عبارت by/par. designer fragrances Montreal Canada-Made in France نوشته شده است.
4- در ضمن بچ کد روی جعبه و زیر عطر با هم مطابقت دارد و مربوط به سال 2021 میباشد که از سایت check fresh انجام گردید.
با تشکر
1 تشکر شده توسط : چینَوَت پِرِتو
با سلام خدمت دوستان گرامی
می خواستم سوال کنم چه فرقی بین نسخه natural spray و نسخه vaporisature زینو وجود دارد؟
با تشکر
2 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی علی رشوند
سلام
ببخشید می خواستم بپرسم دانهیل ادیشن مشابه کدام عطر می باشد؟ ضمنا پراکندگی و ماندگاری نسخه های جدیدچگونه است؟ و این که ساخت کدام کشور است؟
با تشکر
Azzaro Pour Homme
لینک به نظر 21 بهمن 1400 تشکر پاسخ به IRRO
با سلام مجدد خدمت شما
کارون یاتاقان واقعا خوشبو می باشد ولی قیمتش متاسفانه خیلی گران می باشد. ضمنا آیا آرامیس 900 یا آرامیس فور من چهار فصل هستند؟ و آیا نسبت به قبل ریفورموله شده اند؟ از شما بابت در اختیار گذاشتن وقت گرانبها و ارائه نظرات ارزشمندتان کمال تشکر را دارم.
3 تشکر شده توسط : هاشم پور کامبیز سخی
Azzaro Pour Homme
لینک به نظر 21 بهمن 1400 تشکر پاسخ به IRRO
با سلام
از پاسخ جنابعالی و ارائه گزینه آرامیس دوین سپاسگزارم، البته چون خودم هالستون زد 14 استفاده میکنم که بسیار به دوین شباهت دارد میخواستم اگر امکان دارد گزینه دیگری در این سبک ویا حتی در سبک عطر ورساچه اروس اگرچه سبک متفاوت (معطر فوژه دارد) چون این عطر رانیز گاها پدرم استفاده میکنند معرفی بفرمایید.
متشکرم
3 تشکر شده توسط : هاشم پور ارژنگ بوترابی
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی
میخواستم سوال کنم از بین عطرهای آزارو پور هوم_ آرامیس900_ آرامیس فور من_ ابسشن_ و دانهیل ادیشن مناسبترین گزینه برای پدرم کدام است؟ با در نظر گرفتن این نکته که ایشان بیشتر گروه بویایی چایپر_چوبی را می پسندند. ضمنا اگر دوستان گزینه ای بهتر را سراغ دارند خوشحل می شوم از تجربیات ارزشمندشان بهره مند شوم.
با تشکر
1 تشکر شده توسط : هاشم پور
Paco Rabanne Pour Homme
لینک به نظر 19 بهمن 1400 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
با سلام
جناب آقای بوترابی از پاسخ جامع شما کمال تشکر و قدردانی را دارم
با آرزوی بهترین ها
با سلام می خواستم سوال کنم آیا عطر پاکو رابان پور هوم برای فرد 31 ساله مناسب می باشد؟ ضمنا عطرهای مورد علاقه من هالستون زد 14 و وان من شو میباشد
با سلام خدمت دوستان محترم چند سوال داشتم
1) آیاعطر پاکو رابان پور هوم برای فرد 31 ساله که عطرهای مورد علاقه اش هالستون زد 14 و وان من شو و درک میباشد مناسب است؟ 2) آیا رایحه این عطر نسبت به گذشته خیلی تفاوت دارد یا خیر 3) اینکه آیا چهار فصل میباشد؟
با سلام خدمت دوستداران دنیای عطر من این عطر را امروز بعد از سیزده سال خریدم و خاطرات ان زمان دوباره برام زنده شد همچنان فوق العاده خوشبو و با ماندگاری زیاد و با قیمت مناسب و برای فصول سرد می باشد
2 تشکر شده توسط : معین هاشمی بابک خ

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir