نظرات | Matiyo
ترتیب نمایش
اگر کسی از شما دوستان اطلاع داره لطفا سه تا عطر معرفی کنید با روایح غالب (و یا به کار گرفته شده در فرمول عطر)
به
شکوفه بادام
شکوفه سنجد
گل نرگس
نه اشتباه شد هنوز نیافتم ! راهنمایی کنید لطفاً.
عجب چشمی دارم من! یافتم :))))
سلام دوستان قبلا میشد لیست مورد علاقه ایجاد کرد الان هرچی میگردم آیکون یا دگمه ثبت علاقه مندی هارو پیدا نمی کنم!میشه راهنمایی کنید؟
طی این یکسال و اندی که با عطر افشان آشنا شدم جدایی از اعتمادی که در زمینه ی اصل بودن محصولات به این شرکت داشتم ، این سایت یک مرجع و عیار خوبی برای قیمت عطرهاییی که احیانا یک روزی تصمیم به خریدشون داشتم هم بود!
که با مقایسه ی قیمتها ، حداقل در صورتی که از عطرافشان هم خرید نمیکردم باز عیار قیمت عطرها تو بازار تو دستم بود و حداقل زیاد سرم کلاه نمیرفت !
متوجه منظورم که میشید؟یعنی یه مرجع قیمتی برام بود که میتونستم عطرهایی که به نظرم میتونستن نظرم رو جلب کنن رو بنا به بودجه ام دسته بندی کنم .خلاصه عطرافشان بدون فروشگاه و بدون قیمت عطرهاش فقط یه مرجعی میشه برای متخصصین و عمومیت خودش رو از دست میده و اگر مقصود هم همین باشه زیاد دووم نمیاره چون همین مقایسه ی قیمتهای بین برندها و سبک و سنگین کردن مناسب بودنشون از نظر قیمت و سایر فاکتورها بود که عطر افشان رو تبدیل به عطر افشان کرده.
نه نوید جان وان شوک رو دارم منظورم از همین برند بود و واقعا بوی مربای شیرین آلبالو میداد اونم چه مربایی ، خیلی بوی باحالی داشت!اصلا قابل مقایسه با وان شوک نبود انصافا .البته شاید هم طرف اشتباه میکنه!(از شانس بد منم طرف عطر باز نبود)چون ازش که پرسیدم اسم عطرت چیه ؟فقط گفت :"آنتونیو باندراس"بعد پرسیدم نه اون برندشه ، اسم دقیقش ! دیدم بنده خدا انگار که از در مورد بیگ بنگ از پرسیده باشم رنگش پرید !
راستی فرق بین پرفیومش با توالتش فقط درماندگاری و پخششه یا نه رایحه های متفاوتی دارن؟ کدومش رو پیشنهاد میکنید که رایحه ی مدرنترو همه پسندتری داشته باشه.
عالی بود عالی . ایکاروس عزیز دستت درد نکنه کامل تفهیم شدم .خیلی کامل و خوب توضیح دادین ممنون و یه سوال دیگه هم داشتم به نظرتون بخوام از بین Aqua Fahrenheit و Allure Homme Sport براعید و فروردین یکی رو انتخاب کنم ، کدوم مناسبتره به نظرتون و یکی هم یعنی الان این 180 میل پرفیوم هستش دیگه؟!
3سال پیش خریدمش و هنوز هم دارم .خیلی ادکلن خوبیه .خوش بو دوست داشتنی ، خنک ، مدرن و اسپرت .ماندگاری و پخش بوش هم خوبه زیاد تر از اینباشه اعصاب رو میریزه به هم به گمانم!قیمتش هم مناسبه .
تلخ نیست.
ترش؟؟ نمیدونم!
ولی شاید اگر تا قبل از این عطرهای شیرین یا خیلی شیرین زده باشین یه خورده نسبت بهش حالت خنثی پیدا کنید اوایل ، چون اصلا شیرینی نداره .ابدا!!
ولی بعد یه مدت عاشقش میشین.
این همه تعریف کردم ولی فقط در حد یه عطر خوبه تابستانی هستش نه بیشتر.
1 تشکر شده توسط : TH_MEN

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir