نظرات | tomcat
ترتیب نمایش
دوست دارم كه كست دوست ندارد جز من

حیف باشد كه تو در خاطر اغیار آیی

سعدی
12 تشکر شده توسط : محمدرضاسپهی nazanin
مژده به عشاق تغ و حتی نارسیسو بلو نواغ. هرچه بوییدید فراموش کنید. خلوص، کیفیت و علو رایحه محبوبتان اینجاست. در شیشه ای لوکس با طلا می رقصد.
8 تشکر شده توسط : Saeed Faramarzi وحید
و صفت اعتیادآور رو هم اضافه میکنم. در بازار ایران هم کمیابتر و گرانتر از بازار جهانیه. بقیه فلانکرهاش اینطور نیستند.
4 تشکر شده توسط :  حسینی Mohamad.me
با تست چهار عطر از این برند واژه ناتورالیسم در ذهنم تداعی شد. اگر به خلوص و کیفیت مواد مصرفی باشه و بعد از اون پخش و ماندگاری خوب اینها کارهای خیلی خوبی هستند. اما وقتی صحبت از فرم و حس روایح باشه من یجور دیگه فکر میکنم. در مورد عطرهای مالیبو بِی، زست، و پاسیفیک پارک بواقع من حس میکنم با عصاره هایی برای بودار کردن پاستیل یا تافی و آبنبات یا خشبو کننده هوا یا حتی بوگیر اتومبیل طرف هستم نه یه چیز پوشیدنی. اترنو هم برای من در لیست بزرگان غیر قابل پوشیدن در کنار استرکوس و فرنچ لاور قرار میگیره. از عطر -بطور عام- انتظار دارم که یک مقدار رمانتیک تر باشه، با رایحه خیال انگیزتر نه انقدر بوی خود مواد طبیعی رو بده. و از عطرهای ایتالیایی بطور خاص بیشتر این انتظار رو داشتم. سیمونه آندریولی اینطور نیست.
6 تشکر شده توسط : معین هاشمی  Someone Out There Saba
در هوای معتدل تراسی رو به باغ چای، پا روی پا بندازی و با خیال راحت رمان مورد علاقه ت رو بخونی. چیزی هم نیست که مزاحمت بشه.
6 تشکر شده توسط : رضا عطردوست Mohamad.me
البته اینکار صابونی نیست. بلکه بسیار شبیه اسانس استفاده شده در صابون نخل داروگره. و نه البته گلنار. به هر حال وقتی اون صابون قدیمی رو برای شخص تداعی کنه هم لذت بردن و هم طبعا بازخورد گرفتن رو خیلی سخت میکنه.
5 تشکر شده توسط : حکایت دوست Mahyar
کوچک. تمیز. زیبا. بی ادعا. تنها. سخی. با پخش و ماندگاری بالا.
3 تشکر شده توسط : کامبیز سخی ارژنگ بوترابی
1740 Marquis de Sade
لینک به نظر 25 مهر 1400 تشکر پاسخ به مهدی
60 میل و 15 میل هم در دسترس هست
1 تشکر شده توسط : مزبان
خوب به پیش_داستان نمی پردازم. اما رسیدم به جایی که باید بین امبر تاباک، هرود، و پیور هاوان (نسخه وینتج در دسترس بود) یکی رو انتخاب میکردم. قرار گذاشتم که به قیمت عطر و زیبایی شیشه ش هم اصلا نمره ندم و بیشتر از هرچیز کیفیت رایحه رو در نظر بگیرم. پس طی یک هفته مدام از سه تاشون تست گرفتم و این کار رو بارها تکرار کردم. چند گزاره مدام توی ذهنم می چرخید. 1- پیورهاوان پربازخوردترینه و میشه از این بابت مطمئن بود، ولی پوشیدنش برام راحت نیست چون خیلی شیرینه. 2- هرود کار کم ریسکیه و میشه پوشیدش چون شیرینیش متعادله. ولی اصلا چیز خاصی نداره. 3- امبر تاباک شفاف ترین و عجیبترین رایحه رو داره هرچند ممکنه بهترین بازخورد رو نداشته باشه. از طرفی تهیه پیور هاوان وینتج تقریبا ممکن نیست. از طرف دیگه هرود گاهی من رو یاد کاپیتان بلک مینداخت که جالب نبود و از همه مهمتر امبر تاباک شیرین نبود و میشد راحت پوشیدش و از کیفیت و خاص بودن رایحه ش هم لذت برد. پس همین رو انتخاب کردم. برای بعضی ها توی این عطر دارچین تداعی میشه ولی من نه. پخش و ماندگاریش خیلی خوب و راضی کننده است. شیشه عطرهای این برند و جعبه هاش هم زیبا و دست ساز هستند و حس خیلی خوبی رو منتقل میکنند. امیدوارم بزودی قدیمی ترها و دوستان حرفه ای عطرهای دنیل جوسیِر (خودش فامیلی ش رو جوسیِر تلفظ میکنه هرچند در ایران خوزه! جا افتاده) رو تست کنند و نظراتشون رو بخونم. مخصوصا امبر تاباک و گلدن وتیور که به نظرم عالی هستند.
18 تشکر شده توسط : جواد وزیری هاشم پور
اولین موج رایحه پاسیفیک پارک من رو به دوران کودکی پرتاب کرد. وقتی پاکت گنده پاستیل میوه ای آلمانی که تنها سوغاتیِ مهمانِ از فرنگ رسیده بود رو با اخم باز میکردم. یه عطر بی غم و پر رو با قدرت انتشار و ماندگاری بالا. مناسب فصول گرم. میتونید برای خوشبو کردن فضا بپوشیدش. قطعا اطرافیان لذت میبرند. و شما هم بی بهره نخواهید بود.
6 تشکر شده توسط : معین هاشمی Mahmod Akrami

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir