نظرات | نجمه دشتی
ترتیب نمایش
الکسیر د مقوی مثل یه معجزه بود وقتی اولین بار تستش کردم. ژان کلود النا این عطرو دقیقا برای خانم هایی طراحی کرده که از عطرای گلی خوششون نمیاد. ظرافت و قدرت رو همزمان با هم داره. من بیشتر رایحه های خنک رو میپسندم اما این یکی همه چیزش استثناست. حس خنکی نداره ولی گرم هم نیست و میتونم بگم متعادل و خیلی کم رو به گرمه. موندگاری و پخش‌بوش عالیه! بوی پوست پرتقال رو حس میکنین نه خود پرتقال. من راستش وانیل رو حس نکردم. با اینکه به نظرم رسمیه اما نمیتونم روزانه ازش استفاده نکنم :)
عطریه که تو خاطر بقیه می‌مونه.
کلا خانواده دِ مقوی فوق‌العادن و برای حرفه‌ای ها و سلیقه های خاص ساخته شدن. متاسفانه یا خوشبختانه مظلوم واقع شدن. البته من که خوشحالم از این بابت:))
خودم اولین بار که اینو تست کردم اصلا فکر نکردم که تم مردونه داره ولی تو نظرات زیاد می‌بینم که میگن! من با نظرشون مخالفم و با نظر خود طراح عطر موافقم. عطر کاملا زنانه‌ست اما چون خیلی از عطرهای زنانه گلی و سردرد آورن این کلیشه تو ذهن مردم ایجاد شده و وقتی حرف از عطر زنانه میشه دنبال رایحه تیز گلی یا رایحه ای با بوی ملایم و موندگاری ضعیفن.
اونایی که هم یه رایحه کمتر شناخته شده میخوان هم از عطرای گل منگلی استقبال نمیکنن و سخت پسندن اینو امتحان کنن. اگه خوششون نیومد لامبغ دمقوی، یا اودمقوی بلو رو امتحان کنن.
راستش الکسیردمقوی چیزی نیست که کسی خوشش نیاد ازش ممکنه به خاطر کمی خاص بودنش توی استفاده ازش شک کنین ولی حتما دوستش خواهید داشت
15 تشکر شده توسط : هاشم پور مهشاد

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir