نظرات | Cypress
ترتیب نمایش
پارادایسو آزارو
تند و تیز ، خاص و دوست داشتنی

اگه از کارای شیرین و گلی زنونه خسته شدید این عطر برای شماست😄 متاسفانه نمیتونم تمام نوت ها رو تک به تک تفکیک کنم ولی به طور کلی یه ترکیب از بوی یاس، لنوندر و روایح آکواتیک رو احساس میکنم. اصلا گلی و شیرین نیست و یک مقدار تندی داره ولی اذیت کننده نیست. یک مقدار هم به یونی بودن تمایل داره.

تو هوای تهران پخش و موندگاری خوبی داشت ولی متاسفانه تو هوای شرجی پرفورمنسش خیلی پایین اومد 💔

تو کارای زنونه عطری شبیهش ندیدم ولی منو تا حدی یاد ck in2 u خدابیامرز که خیلی دوستش داشتم ❤

عطر بازخورد بگیری هم هست، من ازش کامنت منفی نگرفتم، با توجه به قیمت عطرای دیزانری خنک دیگه که عموما شبیه هم هستن و معمولا با توجه به خنک بودن پخش و موندگاری زیادی هم ندارن، این کار با قیمت مناسب تر، تجربه جالب تر و بهتری بهتون میده

کاراکتر خاص خودش رو هم میطلبه، بیشتر به نظرم برای شخصیتای جدی تر طراحی شده؛ عطر کیوت و ملوسی نیست 😄

گذینه چندان سیفی هم برای بلایند بای نیست ، دوست داستنش آسونه ولی اگه این که بخواید به عنوان عطر خودتون انتخابش کنید حتما قبلش تست کنید که ببینید با کاراکتر و سلیقتون همخونی داره یا نه 💕
3 تشکر شده توسط : Mahdisss سميرا_ال
رغبه لطافه
هایپ ولی نه چندان مطابق با سلیقه همه

سال نو همگی مبارک دوستان 💕 امیدوارم سال فوق العاده ای داشته باشید

خب بریم سراغ نقد این کار 😄 اگه بلاگر های خارجی رو تو تیک تاک، اینستاگرام یا حتی یوتیوب دنبال کنید به احتمال زیاد با رغبه لطافه آشنا شدید. یکی از کارای فوق العاده هایپ عربی تو آمریکا و اروپا؛ من ۵۰ میل این کار رو تهیه کردم و ریویو بر اساس اونه.
من توقع یه کار وانیلی شیرین با مقدار کمی عود رو داشتم که متمایل به کار های زنونه باشه؛ ولی چیزی که باهاش مواجه شدم یه کار سنگین و نسبتا عودی با مقداری چوب و مردانه بود که شیرینیش اصلا و ابدا به نظرم ناشی از وانیل نبود. اصلا قابلیت بیشتر از ۳ یا ۴ تا پاف رو نداره و ماندگاری و پخشش به معنای واقعی کلمه غول آساست؛ در حدی که من چند بار دستمو شستم ولی باز بوش نرفت.
مناسب هوای سرد و فضای باز
تو سایتای خارجی مشابه زرجوف بوکت آیدیل معرفی شده که به نظر من چندان شبیه نیست ،اون ته مایه دارچینی و تم زنانه اون کار رو نداره. به نظر من تا حدی شبیه بنتلی ابسولوته ، ولی خیلی سنگین تره و شیکی بنتلی رو نداره
با همه این اوصاف برای طرفداران این سبک روایح با توجه به قیمت خیلی مناسبی که داره گذینه خوبیه ؛ ولی به هیچ وجه بلایند بای رو توصیه نمیکنم. حتما قبل خرید تست کنید با اول نسخه ۵۰ میل یا سمپل رو تهیه کنید❤
6 تشکر شده توسط : رضا عطردوست Mahdisss
سلام خانم شهرزاد عزیز
بله من هم مشکل شما رو دارم، واقعا دلیل این همه فیدبک منفی نسبت به عطر های رزی رو نمیفهمم. تخریب گر اصلی هم مادر خودم هستن که یه بار وقتی مارلی کسلی رو روی دستم تست کرده بودم بهم گفت اینو میزنی دور و بر من نیا چون بوی رز داره 😂
و درباره کار های اماراتی، من یه باز برای تست از عطر های اماراتی ۳۰ میل ر..نا و ... رو گرفتم که ببینم چیه.
با همشون شروع کردم به عطسه کردن، تازه من آلرژی شدید ندارم دیگه وای به حال افردی که ریه حساسی دارن.
ولی از آرماف دو تا کار رو تهیه کردم، مادرم هم که ریه فوق العاده حساسی دارن هم استفاده کردن و اوکی بودن. به نظرم اگه اینجوری باشه باز به نسبت بقیه کپی های اماراتی کیفیت بهتری داره چون حداقل ریه رو کمتر اذیت میکنه.
6 تشکر شده توسط : شهرزاد محمدرضاسپهی
سلام به همه دوستان و اساتید گرامی
من قصد تهیه این عطر رو دارم ولی متاسفانه جایی برای تست پیداش نکردم
از عزیزانی که این کار رو تست کردن ممنون میشم اگر بگن‌ که بوی رز تو این عطر خیلی مشهوده و به قول عده ای بوی حرم‌ مانند داره؟ چون turkish rose تو این کار نسبتا bold اعلام شده
البته به شخصه هیچ مشکلی با بوی رز و اماکن مذهبی که ندارم هیچ، از یک سری هاشون لذت هم میبرم. ولی موضوع بازخورد هایی هست که از عطر گرفته میشه
Touch of Pink
لینک به نظر 25 مرداد 1402 تشکر پاسخ به نگین سردارپور
سلام خانم نگین عزیز
خیر متاسفانه من عطر مشابهی با تاچ آف پینک ندیدم، ولی اگه از پخش و موندگاری راضی نیستید میتونید از عطر مورد نظرتون دکانت تهیه کنید که راحت تر بتونید تمدیدش کنید
البته من حتما اگر عطری مشابه تاچ اف پینک پیدا کردم ، همینجا ریپلای میکنم و بهتون اطلاع میدم
6 تشکر شده توسط : Maxxine آیدا
لاکوست تاچ آف پینک،میکس پرتغال و ادویه

تاچ آف پینک بین عطرای خنک زنونه نسبتا خاص محسوب میشه، چون نه خبری از گل هست، نه شیرینی و نه حتی نوت های آکواتیک. اولش با بوی پرتغال شروع میشه و کم کم هل و گشنیز خودشونو نشون میدن. این ترکیب تا آخر نسبتا ثابته و فقط بوی پرتغاله ک کم تر و کم تر میشه.

بیشتر مناسب سن ۱۵ تا ۲۵ سال، کاراکتر خاص خودش رو هم میطلبه. به نظر من ببشتر به درد استفاده روزانه دخترای جوون ورزشکار و اکتیو میخوره. برای سنای بالاتر یا حتی نوجوونای آروم و درونگرا انتخاب سیفی نیست.

پخش و ماندگاری؟ موندگاری با توجه به قیمت مناسب و خنک بودنش قابل قبوله. ولی پخش زیادی نداره.
در کل با توجه به انتخاب های محدودی که با این بودجه وجود داره، برای افرادی که گفتم یا حتی کسایی که نمیخوان یه عطر گلی رو واسه تابستونشون انتخاب کنن میتونه یکی از گزینه ها برای تست باشه.
14 تشکر شده توسط : Maxxine نازی جاوید
سلام
امکانش هست بفرمایید از کجا تهیه کردید؟
Soft
لینک به نظر 20 تیر 1402 تشکر پاسخ به محمد حسین وهابی
سلام آقای وهابی
من از سایت ب.ا.س.ل.ا.م تهیه کردم
غرفه ح.ر.و.ف.ش.ا.پ
1 تشکر شده توسط : Perfumex
سافت الرحاب، کاراملی و لیمویی

تو تیک تاک دو تا عطر از این برند به شدت هایپ شدن، یکی شوکو ماسک که متاسفاته تستسش نکردم و دومی هم همین کار سافت که تونستم با یه قیمت خیلی پایین از یکی از فروشگاه های جنوب کشور به صورت آنلاین تهیه کنم.

اول با یه رایحه لیمویی با پس زمینه کارامل شروع میشه و بعد کارامل بیشتر خودشو نشون میده. کم کم تند و تیزی مرکبات کم تر میشه و یه رایحه عروسکی شیرین باقی میمونه که البته همچنان لیمو رو تو بک گراند داره ولی نه به شدت اول. مثل ترکیب کیک لیمویی و وانیل و کارامل. یادما بچه که بودم یکی از پاک کن فانتریام یه همچین بویی میداد. چوب و مشک رو چندان داخل این کار حس نمیکنم.

رایحه چندان بالغانه ای نداره، ببشتر مناسب دخترای زیر ۲۲ ، ۲۳ ساله. اونم تو هوای سرد. به هیچ وجه تو هوای گرم قابل استفاده نیست چون شیرینیش زیاده.

تو فراگرنتیکا شبیه پینک شوگر معرفی شده که باید بگم به نظرم خیلی شبیهشه، اگه به اون کار علاقه دارید کاملا میتونید سافت رو جایگذینش کنید.



11 تشکر شده توسط : امیر علوانی 🄼🄾🄽🄰
Acqua Di Gio Absolu
لینک به نظر 29 اردیبهشت 1402 تشکر پاسخ به IRRO
خیلی ممنونم 🌺🙏🏻
2 تشکر شده توسط : کاوه IRRO

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir