نظرات | دانیال حیدری
ترتیب نمایش
Terre d'Hermes EDT
لینک به نظر 23 اسفند 1400 تشکر پاسخ به Dragon
ممنون از راهنمایی و پاسخگویی تون
1 تشکر شده توسط : Dragon
سلام خدمت دوستان گرامی. من از رایحه تق هرمس خوشم اومده. فقط به نظر شما واسه بهار و تابستون هم مناسبه؟
3 تشکر شده توسط : محمد ا... علی رشوند
Yatagan
لینک به نظر 27 دی 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
سلام اقای کامبیز سخی بزرگوار. ممنون از لطف و محبتتون. فرمایشات شما درست کاملا درسته. من خودم جوپ قرمز رو با اینکه طبع گرمی داره تو تابستون پوشیدم و بازخورد مثبتی هم ازش گرفتم البته تو تعداد اسپری احتیاط میکنم و زیاده روی نمیکنم تا اون لذت رایحه ی دلنشینش به سردرد اطرافیان تبدیل نشه
4 تشکر شده توسط : امیر سلطان عطربازهای ایران و توران
Yatagan
لینک به نظر 27 دی 1400 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
ممنون از پاسختون آقای بوترابی. من واقعیتش برای پورانوم تا الان محدودیت قائل نشدم و چهار فصل ازش استفاده میکنم. چون فکر میکنم نه اون گرمی هست که تو تابستون اذیت کنه و نه خنکی که تو زمستون خط بوش گم بشه. یه جورایی نه گرمه و نه خنک( البته تو تابستون تو تعداد اسپری ها بیشتر احتیاط میکنم). این که گفتین یاتاقان در فواصل مختلف از بدن فرد عطر پوشیده بوهای متفاوتی میده واقعا برام جالب بود
4 تشکر شده توسط : سلطان عطربازهای ایران و توران ایرن
با سلام خدمت دوستان. من بالاخره بعد مدت ها موفق به تست یاتاقان شدم( از مغازه دوستم خود ادکلنش رو تست کردم و چون قبلا آنباکس نشده بود نمی تونستم تستش کنم ولی بالاخره امروز برام آنباکسش کرد).
نمی دونم از چیه این عطر بگم. از شیشه باشکوهش، یا از رنگ جذابش. عکسشو زیاد نگاه کردم ولی لمسش از نزدیک یه حس و حال دیگه داشت. به هر حال بریم سر بحث اصلی یعنی رایحه عطر. من نمی تونم خیلی خوب و حرفه ای عطر رو تجزیه و تحلیل کنم ولی با اولین اسپری روی آستین کتم تنها چیزی که میتونستم بگم اینه «الحق که بوی خاص و جذابی داره». باید بگم خیلی بیشتر از پوران هوم که عطر امضام هست، دوسش داشتم. یه بوی گیاهی غالبی ازش حس میکردم که خیلی منو جذب خودش کرد، بوی چه گیاهی رو دیگه نمی دونم( شایدم من اشتباه کنم ولی برداشت من اینجوری بود). با هر چی عطر که تا حالا استفاده و یا تست کردم کلا متفاوت بود( البته مثل دوستان عطر افشانی باتجربه نیستم). به دوستم گفتم برام نگهش دار تا سر برج، اونم گفت خیالت راحت هیشکی این عطرو نمیخره( منظورش این بود هیشکی از بوش خوشش نمیاد تا بخره). این حرفش یه جورایی خوشحالم کرد البته. الان دیگه قراره برم بخرمش. ولی یه سوال از دوستان عطرباز دارم. آیا تابستان هم میشه استفاده کرد؟ (این سوالو پرسیدم چون به گرمی عطرهایی مثل اینترلود و بلک افغان و… که قبلا استفاده کردم نیست و گفتم شاید بشه تابستون هم استفاده کرد). ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن
10 تشکر شده توسط : حسن قلعه جوقی سعید
Yatagan
لینک به نظر 19 دی 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
خیلی ممنون از شما بابت تمام راهنمایی ها🙏🙏🙏
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی
Yatagan
لینک به نظر 18 دی 1400 تشکر پاسخ به ارژنگ بوترابی
ممنون از شما برای جوابتون. همیشه از کارای خاص و متفاوت استقبال کردم و یاتاقان رو هم حتما در لیست خریدهام قرار میدم
1 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی
Yatagan
لینک به نظر 18 دی 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
سلام وقتتون بخیر آقای سخی. خیلی ممنونم از شما که انقدر خوب و با حوصله راهنماییم کردین. راستش من با وجود این که سلیقه م کارای سنگین می طلبه ولی با این وجود همیشه دنبال عطرای خاص بودم و به همین خاطر بعد از یه دوره دیگه از اینترلود و … استفاده نکردم. کارایی که قبلا ذکر شد کاملا باب سلیقمه ولی چون خیلی معروف هستن و به قول شما مشابه زیاد دارن دیگه سمتشون نرفتم. اتفاقا عطر امضای من پوران هوم هست که به لحاظ رایحه متفاوت با عطرهاییه که قبلا ازشون اسم بردم و به واسطه همین پورانوم با یاتاقان آشنا شدم. یاتاقان با این که تا حالا تستش نکردم ولی نمیدونم چرا کلا برام کاریزمای خاصی داره. من نهایتا به این نتیجه رسیدم حتی اگه یه ذره هم از رایحه ش خوشم نیاد ولی بازم تهیه ش میکنم چون ارزش خرید داره.نهایتا با افتخار میره تو کلکسیون عطرهام.
3 تشکر شده توسط : ارژنگ بوترابی ایرن
Yatagan
لینک به نظر 18 دی 1400 تشکر پاسخ به محمد
ممنون از جوابتون آقا محمد لطف کردین
1 تشکر شده توسط : سید محمد باقرآبادی
با سلام وقت بخیر. من کلا از کارای تلخ و گرم و سنگین مثل اینترلود و اپیک و بلک افغان و …. استفاده می کنم(با اینکه ۲۱ سالمه ولی طرفدار عطرهایی با فضای سنگین و رسمی هستم) خیلی وقته قصد خرید یاتاقان رو دارم ولی تا الان موفق به تستش نشدم و برای خریدش ریسک نکردم. به نظر دوستان باتجربه و عطرباز ، یاتاقان می تونه گزینه مناسبی باشه؟
1 تشکر شده توسط : کامبیز سخی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir