نظرات | Farzan
ترتیب نمایش
یه عطر کلاسیک و باربرشاپی ... بهترین مثال براش اینه که شما دیویدف زینو رو چند برابر با کیفیت کنی و پخش و ماندگاریش رو افزایش بدی ... من هر دو رو دارم و واقعا می تونم بگم 90 درصد شبیه هم هستن از لحاظ رایحه
11 تشکر شده توسط : شهرزاد احمدی منوچهر
نمیدونم چرا این عطر زنانه معرفی شده در حالیکه به نظرم بیشتر یونیسکس متمایل به مرد هستش ... بوی کهربا غالب هست توی عطر و خدا رو شکر بوی وانیل کمرنگ ... توی ترکیباتش چرم وجود نداره ولی من یه حس چرم مانند هم ازش میگیرم و در کل منو یه جورایی یاد بنتلی اینتنس میندازه
8 تشکر شده توسط : بهداد شهریار
فوق العاده ... روان گردان ... فوق مردانه ... پر قدرت ... پخش عجیب غریب ... بمب پچولی ... توی کلکسیون هر عطربازی باید باشه ... واقعا بعضی از عطرها اصلا جایگزین ندارن ... توی هوای سرد به خودت بزن و هر جایی وارد شی اونجا در تصاحب خودته !
20 تشکر شده توسط : محمد جواد گلستانی محمد ح.
بی نظیره ... شاید اگه تست کنید زیاد براتون جالب نباشه ولی کافیه یک نفر این عطر رو به خودش زده باشه و از اطرافتون رد بشه ... بدون شک بوش شما رو درگیر می کنه و علاقه مند میشید که بپرسید چه عطری زده و در نهایت دوست داشته باشید که شما هم این عطر رو داشته باشید ... عطری پیچیده است و واقعا تفکیک رایحه ها سخته و واقعا هم تا حالا چیزی شبیه اش رو بو نکردم که بخوام حداقل تشبیه کنم به عطر دیگه ... ترکیب هل و گل های سفید و یاس و در پایه نت های چوبی و بخور که تعادلی بین زنانه و مردانه بودن به وجود آورده ... کاملا یونیسکس هستش و برای مرد و زن قابل استفاده است . جز یکی از بهترین عطرهاییه که دارم و بازخورد خوبی هم ازش گرفتم . پخش و ماندگاری هم بسیار بالا ... مناسب هوای بهاری پاییزیه
6 تشکر شده توسط : شهریار nazanin
Reflection 45
لینک به نظر 28 شهریور 1402 تشکر پاسخ به محمدرضاسپهی
محمدرضا جان ... اینکه دوستمون با اون قیمت تهیه کرده دلیل نمیشه اگه آدرس رو براتون بفرسته شما هم بتونین با اون قیمت خرید کنید ... مثالش اینه که من خودم تا الان 13 تا amouage توی کلیکسیونم هست و همه رو هم از فروشگاه آشنا خریدم ... ولی قیمتی که به من میده با قیمتی که به مشتری غریبه میده خیلی متفاوت هستش ... من اگه این آشنا رو نداشتم شاید الان 4-5 تا به زور داشتم ... همین 2 روز پیش من opus 2 رو تستر با قیمت 7 خریدم ... قیمت های خرید فروشگاها مخصوصا روی یک سری از برندها بسیار پایین تر از اون چیزیه که شما تصور کنید ، همین آمواژ روزی که نمایندگی ایران گرفت یه تخفیف ویژه برای برای ایران در نظر گرفت ، برای همینه که شما حتی اگر بدون آشنا هم خرید کنید نسبت به قیمت جهانی ارزان تر خرید می کنید ... ولی خوب باید آشنای خیلی خیلی نزدیک داشته باشید تا بتونید با قیمت های خیلی پایین خریداری کنید . ( جدا از این حرف ها ... در مورد اون پرسشتون که مطمئن هستن اصله یا فیک ، purpose هنوز 4-5 ماه نیست عرضه شده اصلا نمی تونه فیک داشته باشه )
6 تشکر شده توسط : آریو محمدرضاسپهی
با توجه به نظر اقای دهناد ساسان فر باید این نکته رو اضافه کنم که یکی از دوستان من حدودا یک سال و نیم پیش این عطر رو خریده که الکل آن 73 درصد می باشد و به نظرم زیاد نمیشه روی این نکته حساب کرد که 80 درصد قدیمیه و 73 درصد جدید ، با توجه به اینکه کلا این عطر 2020 لانچ شده و عمری ازش نمیگذره ... به هر حال من هم به تازگی این عطر رو خریدم و مال من هم 73 درصد هستش ... ولی نکته جالب اینه که ما از هر دو عطر 73 درصدیمون روی دوتا بلاتر جدا تست گرفتیم و واقعا می تونم بگم قدرت پخش و ماندگاری عطر دوستم حدود 50 درصد بیشتر از مال من هستش ...
خدمت دوستانی که این عطر رو تاحالا بو نکردن بگم که یک عطر چوبی گیاهی هستش که بوی fresh و خنکی داره و حس این رو به آدم میده که وارد یک فضای کاملا گیاهی شده مثه گلخانه ولی گلخانه ای که توش گل وجود نداره و فقط درختچه و چوب و برگ و سبزی هستش و تازه هم آبیاری شده و فضا یه رطوبت سبزگونه داره ... پخش و ماندگاری عطر توی بعضی نسخه ها بسیار بالاست و جز عطرهای خنک قوی دسته بندی میشه ... تاحالا هم کسی رو ندیدم که این عطر رو بو کنه و بدش بیاد ، در واقع برای بلایند بای کردن گزینه ی خوبی هستش .
9 تشکر شده توسط : پارسا نیا منوچهر
سلام
من این عطر رو دارم و به نظرم کاملا unisex هستش ، در ابتدا و نت اول بوی patchouli یا همون نعنای هندی کاملا مشهوده و کم کم بوی گل یاس و نرگس البته توی بوی نعنای هندی گم هستن و با گذر زمان کم کم نت های دودی و وانیل نمایان می شوند . به نظر من بوی پیچیده ای داره و خاص و البته بازی نت ها هم زیباس ... پخش و ماندگاری هم فوق العاده اس و یه جورایی باعث سر درد ممکنه بشه برای کسانی که ظرفیت عطر سنگین رو ندارند ولی در کل به شما خرید این عطر رو پیشنهاد می کنم .
این ششمین عطری بود که از این برند خریدم
اپوس 6 و 7 و 8
ممواق و پورترایال
و فیت زنانه
3 تشکر شده توسط : Maary Fatimah

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir