نظرات | رضا شهبازی
ترتیب نمایش
به معنی واقعی یا عاشقش میشی یا ازش متنفر میشی یعنی حد وسطی نداره که مثل بیشتر عطرا همینجوری الکی ازش استفاده کنی خلاصه که طرفدارای خاص خودشو داره و همه پسند نیست و باید توی فضای باز و هوای سرد استفاده بشه چون توی فضای بسته باعث سردرد خیلی از اطرافیا میشه کسایی که دنبال یه رایحه ملایمتر و لاکچری هستن باید تام فورد فاکینگ فابیولس رو حتما امتحان کنن
دیگه مدیر میدونه من چقد عاشق تام فورد فاکینگ فابیولس هستم
8 تشکر شده توسط : Mahdi chavoshi Mehdi_FM7
لطفا اونایی که هم توسکان لدر رو امتحان کردن هم فاکینگ فابیولس رو بگن کدوم یکی رو بیشتر میپسندن؟؟؟
واسم عجیبه که چرا در مورد فابیولس اینقد کم نظر داده شده!!!؟ آخه میبینم در مورد توسکان لدر و امبر لدر که از نظر رایحه پایینتر از فابیولس هستن بیشتر صحبت شده! حتی لالیک مشکی که از نظر رایحه به پای فابیولس نمیرسه در موردش بیشتر نظر داده شده و صحبت شده!
فکر میکنم فابیولس تنها عطری هست که حتی با کمی بوی شیرین که داره بازم ازش خوشم میاد هیچ وقت عطرای شیرین رو دوست نداشتم ولی فابیولس یه بوی لاکچری و خاصی داره
خوشحال میشم بقیه هم نظر بدن و بیشتر در موردش صحبت بشه
6 تشکر شده توسط : masoud CH marjanmohamadi

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir