نظرات | مجید محمدی
ترتیب نمایش
با سلام و احترام...در پاسخ به "سر درد" باید بگم همونطور که پسند و یا عدم پسند یک رایحه در افراد مختلف متفاوت هست ، ایجاد حالت سردرد یا سرگیجه یک رایحه در افراد نیز متفاوته...من بعد از مصرف حتی یک بار اسپری کردن "ال اینستنت" فورا سر گیجه میگیرم و حقیقتش اینجوری استفاده میکنم که شب قبل خواب دو بار روی بافتم اسپری میکنم و میذارم توی اتاقی دیگه و بعد صبح که میخوام برم بیرون از اون اتاق برمیدارم.البته ناگفته نماند که اون نت پایانیش فوق العاده دلنشین ،اغوا کننده و با کلاس و شیک هست.

در جواب سام هم باید بگم که این ادکلن مناسب برای آقایان بالای 28 سال و حتی بیشتره و فقط مخصوص میهمانی ها و مجالس رسمی هست و مناسب مصرف روزانه نیست.و یه چیز دیگه اینکه در خرید یک ادکلن اصلا و ابدا به کامنت های دیگر کاربران توجه نکنید حتی اگه دو هزار تا کامنت مبنی بر تائید و تحسین و خوش رایحگیه اون باشد.

ال اینستنت از نظر من==> با کلاس ، اغوا کننده ولــــــــــــــــــــــــــــــی همراه با حس سرگیـــــــــــــــــــــــــجه!!!! که این هم برمیگرده به حساسیت من وگرنه در صورت عدم حساسیت حتما تکرارش میکردم.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir