نظرات | Soheilms
ترتیب نمایش
مطمعن هستین؟؟ من نگاه کردم نظرات و نمرات خوبی گرفته. تو یکی از نظرات‌ گفته بودن شبیه بارااوندا هستش که اونم کار خیلی خوبیه
2 تشکر شده توسط : Amir محمدرضا
کار ملایم و چوبی مانند خیلی خوش ساخت که واقعا شبیهش رو قبلا تست نداشتین.این برند خوبیش اینه که کل کارهاش خاص و لوکس هست و ایرادی نمیشه ازش گرفت .مخصوصا تو رایحه ی عطر ها.
بوی ملایم و شیرین و عسلی مانند داره و البته روایح گلی ..خیلی کار لوکس و خاصی هستش که وقتی ازش استفاده کنین خیلی ها اسمش رو ازتون میپرسن.تو خریدش شک‌نکنین اگر پیدا کردین
1 تشکر شده توسط : شهره
بوی کلاسیک و تقریبا گرم و کلاسیک که هوش از سر آدم میبره.تا به حال نشده کسی از کنارم رد بشه و این بو رو بده.کلا با این که این برند خیلی خیلی لوکس هست ولی تو ایران هم دیگه گیر نمیاد هم شناخته شده نیست.ولی کیفیت بوش واقعا محشره.
2 تشکر شده توسط : lili Hediye
کار خیلی خاصی هستش. رایحه گرم و شیرین هستش.بوی عجیبی داره.ولی برای عطر باز ها حتما خوشایند هست بوش.چون خاص بودن خودش رو تو جمع قشنگ نشون میده
5 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی معین هاشمی
کار خیلی شیک و خوش بویی هست که بیشتر از رایحه شیشه جذابش به چشم میاد.
برای کسایی که رایحه گرم دوست دارن عالیه.ته بوی رز مانندی داره که اولش شاید تو ذوق بزنه ولی بعد از چند بار استفاده متوجه میشین که کار خیلی با کلاسی هستش.از خریدش پشیمون نمیشین.
7 تشکر شده توسط : رضا یگانه mostah_jan
کار چوبی و معطر خیلی خیلی خاص و بی نظیر که بازخورد عالی داره.
بویی که شبیه رو تو هیچ عطر دیگه ای پیدا نمیکنین
1 تشکر شده توسط : گلی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir