نظرات | امیررضا
ترتیب نمایش
اویل و اواسط بهار یه سر به خیابون ولیعصر بزنین بویی که از درختا استشمام میشه همینه! این مسیر روزمره من بود. چندین بار دوستم تو این مسیر همراهم بود و یه بار ازم پرسید این چه بوییه!؟!! گفتم بو درختاس. خیلی بد بوئه نمیدونم! واقعا مزخرف ولی آشناست! که ایشون یادآوری کردن که این بو شبیه به چیه که دوستان تو نظرات کاملا گفتن :)))) این قضیه گذشت تا اینکه برای اولین بار این عطر رو تست کردم و دقیقا اون بو با شدت و تعفن بیشتر یادم اومد! واقعا باید به آنتوان لی برای خلق همچین عطری آفرین گفت! خیلی سخته که بتونی اینقدر منفور باشی!
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
عرش آجودانیه، طبقه اول
اغوا کننده و اعتیادآور.
خیلی اوقات وقتی که دارم از یک عطر برای دوستی صحبت می کنم بخشی از سلیقه من تحت تاثیر خاطرات من قرار می گیره و همین مساله یک فاکتور مهم برای من هست که اون عطر بره تو لیست عطرهایی که عاشقشم! این عطر برای من یادآور لحظه های فوق العاده نابی هست که کاملا با رایحه این عطر همراهی داشت! مطمئن هستم که هدیون موجود در این عطر سطح اندومورفین من رو تا حد پرواز بالا برده.
8 تشکر شده توسط : Hani فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir