نظرات | حمید
ترتیب نمایش
جالبه که مشابه این رایحه ، کلایو کریستین نامبر وان معرفی شده، و زیل صفحه کلایو کریستین نامبر وان هم همین کار شرکت لطافه معرفی شده اما تو سایت فرگرنتیکا که چک کردم هیچ نامی از کلایو کریستین نامبر وان برده نشده و در واقع دیگر محصول کلایو کریستین یعنی 1872 به عنوان تشابه معرفی شده.جالبتر اینکه زیل صفحه 1872 در عطرافشان در بخش تشابه اسمی از العمید نیست و یکی از محصولات ممو پاریس معرفی شده.
اما خب دوستانی خصوصا اقای شوشتری این تشابه رو قید کردن که همیشه نظراتشون مورد وثوق بوده و قطعا در این مورد هم همین هست.
العمید رو چند بار تست داشتم واقعا مناسب فصل بهار و تابستان هست و اتفاقا بسیار هم پر بازخورد بوده برای من و با اینکه فصل پاییز تست کردم اما دوستان نظر مثبتی داشتن .
9 تشکر شده توسط : Perfumex سعید بجنوردی
حالا که زمستون رفته و نم نمک بهار داره میاد ، بهاری که البته اونقدرها هم بهار نیست...!
فصل خداحافظی هم کم کم شروع میشه ، با کی؟ با رایحه هایی که همدممون بودن، کنارمون بودن ، موقع تلخی ها دستشون روی شونه هامون بودن و با حرف هاشون بهمون امید میدادن، موقع خوشی ها هم تو بزم ها یکه و تنها میدان داری میکنند الحق هم که چه زیبا صحنه گردانی میکردن،همچون عروسک خیمه شب بازی که نمایشش اعتبار و افتخاری بود واسه صاحبش.
رایحه هایی که دلبری میکردن و تو زمستون خدا بذر محبت میکاشتن و صمیمیت درو میکردن.
واسه من نوعی حداقل ، یکیشون همین جناب تام فورد فاکینگ فابولوس بود،خیلی هم بود.
این آخری ها چندباری گله کرد، ناراحت شد، دل و دماغ کار نداشت ، علت رو جویا شدم گفتش که "خیلی ها خصوصا کسانی که دستی بر آتش دارند، انکار میکنند منو، قلم هاشون در جهت فرسایش هست، اگرم فرسایش نیست نشانی از حرارت مهر و محبت درونش نیست." البته که هر کس اختیار قلم و تفکر خودش رو داره و سلایق و علایق که زوری نیست فاکنیگ عزیزم اما ...

صحبت از "تمام دنیا یک طرف، تو یک طرف عزیزم" و اینکه این دیگه بهترین عطر دنیاست و بقیه ول معطلند واقعا نیست ولی شایستگی و دلربایی این جناب از خیلی ها بیشتره،عطر ها و برندهایی هستن که خیلی بهشون پرداخته شده و امواجی از تعریف و تمجید روانه شده بسمتشون اما فاکینگ فابولس هم بنظر من حداقل دست کمی از این دوستان نداره که اگه به دل ما باشه که حتی میتونه یه سر و گردن هم بالاتر باشه از یه سری هاشون.
وقتی تو سرمای شب های این زمستون سرد، جناب فاکینگ فابولس همراه ما میشد ،به آنی یه گرمای لذت بخش کل مسیر رو میپوشوند، گاها شده که فقط دوست داشتم تو همین هوا باشم که لذت ببرم ، بیشتر لذت ببرم از این چرمینه جذاب رام شده.
حقیقتا احساس میکنم با توجه به کامنت هایی که اغلب به سمت منفی (نسبت به این عطر ) هستند ، نیاز به کامنت های مثبت بیشتری هست شاید خیلی ها(همونایی که تو ستون عاشقم و میپسندم رد پاشون هست)، از کامنت های غیر مثبت ترسیدن و نظر خودشون رو تو دل خودشون نگه داشته اند و بیانش نکردن اما میبایست یه تقدیر میشد از این عزیز،مزین به لوح تقدیر ، که خیلی وقت ها خرج یه بخاری سیار رو از دوش ما برداشت.مرسی لعنتی دوست داشتنی و سفر (بخوانید خواب) تابستانیت بسلامت.
(این سیاهه به هیچ وجه من الوجوه به نظرات هیچ عزیزی اشاره نداره و نه در رد یا تایید نظریست).
25 تشکر شده توسط : مهربد  امیرحسین
خیلی جالبه، از این خانه ی گویا خوش معطر تعداد شانزده محصول تو این سایت موجود هست ولی هیچ کامنت و نظری زیل صفحه های هرکدام وجود نداره، خشک خشک انگار کویر لوت وسط تیرماه.نکته جالبش اینجاست که در سایت فرگرنتیکا ، محصول ادکلن گریس چارنل اکستریت 2022 به عنوان بهترین عطر نیش سال 2022 و البته با حفظ سمت ، جزو سه عطر برتر یونی سال 2022 هم هست.
20 تشکر شده توسط : سورنا مقدم هاشم پور
Vanille Havane
لینک به نظر 19 اسفند 1401 تشکر پاسخ به زهره جلالیان
وقتی ترکیبات اعلام شده این عطر رو میبینیم ، مواردی به غایت جذابی مشاهده میشه که ترکیب این موارد میبایست ،
زاده ی یک اثر سترگ و هنری باشه ولی جالبه کسی کامنتی نذاشته و هیچکس بررسی نکرده.کاش دوستانی که تست کردن خصوصا عزیزانی که نمره دادن ، نظرشون رو بیان میکردن.
4 تشکر شده توسط : زهره جلالیان Perfumex
Ombre Leather Parfum
لینک به نظر 12 بهمن 1401 تشکر پاسخ به سالار كلوچه
دقیقا نظر خودمم همین هست، توسکان لدر و فابولوس واقعا معرکه هستند ولی هر بار که امبر لدر رو تست کردم نتونستم ارتباط خوبی بگیرم،رایحه اش برام یه کم عجیب بود تا اینکه بخواد مقبول باشه.ولی چون نسخه جدیدش کولاک کرده و جزو سه عطر برتر سال 2022 شده ،احساس کردم این نسخه جدید باید متفاوت تر باشه .
3 تشکر شده توسط : Amir TIMELESS
چه بر ما رفته که چنین دور شده ایم از همدیگر؟؟؟؟
چند وقتیست که فضای دلنشین و معطر عطرافشان اون گیرایی قدیم رو نداره، هنوز معطر هست، شیک هست ، مدرن هست ولی آن آرامش مد نظر را ندارد، لذت هایش انگار مثل قدیم خالص نیست، گویا دچار ریفورموله شده و گاها از موارد تصنعی هم استفاده شده هر چند اندک.
فضای دلنشین نظرات ، گاها شده محل بحث و جدل.
من از هنر و فلسفه به اندازه دوستان و عزیزان این جمع دوستانه، بهره ای نبرده ام اما مگر غایت هنر نزدیکی قلوب نیست؟ مگر نه اینکه ما معطر میشویم ،بیشتر از دل و جانمان واسه محیط اطرافمان، که از وجود ما لذت ببرند؟که عزیزتر باشیم؟ که سرمای هوا را برایشان گرم و مامنی باشد و گرمای هوا را با خنکای معطر شده مان برایشان دلنشین کنیم.
که اگر در گذری از کنار غریبه ای گذشتیم ، عطر ما روحش را تسکین دهد، آلامش را فراموش کند بی آنکه ما را بشناسد،پس چه شده است که تو این مسیر ما گسستمان بیش از پیوستمان هست؟ خب ما که باید نزدیکتر میشدیم....
آن هم دوستان و عزیزانی که خود هنر دان و هنر شناسند،بهره مند از فلسفه و مسلح به علم و دانش اند.خود جاذبند و معطر .
24 تشکر شده توسط : derrick مانی آدامیان
درود و احترام
دوستانی که هر دو کار امبر لدر و فاکینگ فبولوس رو تست و استفاده داشتن ،لطفا نظراتشون رو در مقام مقایسه بیان فرمایند.
بین این دو چه تشابهاتی و چه تضادهایی وجود داره و نظر شما بر کدام هست؟
با تشکر
3 تشکر شده توسط : رضا یگانه TIMELESS
چنین مشخصاتی فقط تامی شبلی تو ذهنم میاد ، البته خب یه ته ریش باید فاکتور گرفت....
4 تشکر شده توسط : امين محسني امیر محمدی
Sawlaj
لینک به نظر 2 بهمن 1401 تشکر پاسخ به architect
درود.میشه بپرسم که انتخاب شما بین این عطر و پولو تور کدومه؟و دلیلش چیه؟ممنونم.
شنیدن دلایل شما میتونه از انتخابتون هم راهگشاتر باشه واسه من و امثال من.
1 تشکر شده توسط : بابک
درود و وقت بخیر .گویا این عطر از لطافه جزو یکی از بهترین عطر های سال 2022 در منطقه خاورمیانه در سایت فرگرنتیکا شناخته شده، کسی تست کرده؟
بدیع العود دو مدل داره، یکی تولید سال 2020 با نام Bade'e Al Oud Oud for Glory Lattafa
و دیگری (همین محصول که مشخصاتش در بالا ذکر شده)که محصول جدیدتر که سال تولیدش 2021 هست با نام Bade'e Al Oud Amethyst Lattafa .
این دو چه تفاوتی با هم دارند؟
گویا عود فور گلوری خیلی مشابه با اینیتیو پارفومز پرایوز عود فور گریتنس هست اما محصول جدیدتر گویا مشابه atomic-rose که عطریست بیشتر زنانه (بخاطر اسانس های گلی خصوصا رز)
8 تشکر شده توسط : Rashed S 1991 Mahmood.R

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir