نظرات | محمد زاوش
ترتیب نمایش
یادمه اول دبیرستان بودم بعضی روز ها بعد تعطیلی مدرسه میرفتم پیش پدرم که ناظم دبستان بود تو بعضی کار ها بهش کمک میکردم. تو سالن مدرسه یک آکواریوم آب شور بود که وقتی موقع غذا دادن به ماهی ها می‌رسید با ذوق بدو بدو میرفتم سمتش که بابام غذای ماهی هارو نریزه و خودم بریزم وقتی شیشه روی آکواریم رو میدادم کنار رایحه ای به مشامم می‌رسید تا چند ثانیه مست این رایحه میشدم :))) پدر هم همیشه از این موضوع تعجب میکرد و می‌گفت آخه بو لجن و ماهی های آکواریوم چه جذابیتی برای تو داره!!!!

وقتی اولین بار مگاماره رو تست کردم منو دقیقا پرت کرد به اون
زمان و خاطراتی که اون موقع داشتم.

قبل از این اینکه گولتیری عطر مگاماره رو بسازه کار های اون رو کمو بیش تست کردم که معروفترینش همونطور مستحضر هستید بلک افغان هستش. با اینکه این عطر خیلی خفنی و خاصیه خیلی سعی کردم باهاش ارتباط برقرار کنم و نتونستم و سلیقه من نبود ولی همون موقع ها با خودم فکر میکردم چی میشه گولتیری کبیر ی عطر آکواتیک به سبک و امضای خودش بسازه (من عاشق عطر های آکواتیک و آبزی هستم) که شاهکار مگاماره رو خلق کرد.

اگر طرفدار و علاقمند به روایح آبزی هستید حتما این عطر رو امتحان کنید که حتما شما رو متحیر و شگفت زده می‌کنه.

30 تشکر شده توسط : پرستو Mahmoudreza ganjali
دوستان سلام

این کار با ایسی میاکه ماجور د چقدر تفاوت داره از نظر رایحه؟ و اینکه آیا این نسخه اکواتیک تر و دریایی تر هستن یا نه ممنون میشم کسانی که این کار رو تست داشتن پاسخ بدن.


در ضمن سمپل یا دکانت این عطر رو از کجا میتونم تهیه کنم چون هرچی سرچ کردم به نتیجه ای نرسیدم.
سلام و وقت بخیر

بین این عطر و عطر های آزارو کروم لجند، ایسی میاکه لئو ماجور د ایسی از نظر پخش بو ماندگاری کدوم رو پیشنهاد میدین ؟!

از سایت خوبتون هم خیلی ممنونم
1 تشکر شده توسط : هاشم پور

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir