نظرات | رضا توکل پور
ترتیب نمایش
Mine Pour Homme
لینک به نظر 15 آبان 1400 تشکر پاسخ به ali.xx
ممنون بابت صداقتی که دارید
میخوام خرید بزنم ولی موندم که کدام یک را انتخاب بکنم اگه لطفی بکنید و راهنمایی بکنید ممنون میشوم.
بین کار های مشابه و کپی اونتوس یعنی کلاب د نویت و ماین و اویتوس ریو کدام را پیشنهاد میدهید؟درضمن من میگرن دارم که خیلی برای انتخاب عطر ها باید دقت بکنم.اولویت هم برام کیفیت خود رایحه است تا نزدیک بودن به رایحه اصلی اونتوس یعنی منظورم (کیفیت اسانس هست).و درمقایسه اینها با ورساچ پور هوم کدام یک را پیشنهاد میدی که بخرم.استفاده هم بیشتر چهار فصل.ممنون علی اقای عزیز
Mine Pour Homme
لینک به نظر 14 آبان 1400 تشکر پاسخ به ali
سلام خدمت اقا علی گل که با تجربیات ارزشمندش وقت برای اگاه سازی مردم میزاره.یه سوال داشتم اون هم درباره عطر های شرکتی به خصوص برند فراگرنس ورد هست.ایا این برند عطرهاش مجوز جهانی داره؟بر روی ترکیباتش تاییده هست؟ایا برای ریه یا حس بویایی ضرر ایجاد میکنه؟اخه خیلی الان داره فروش میکنه و اکثرا هم راضی هستن.میخواستم ببینم میشه اعتماد کرد و از این برند خرید زد ممنون دوست عزیز.
2 تشکر شده توسط : Maliheh alireza .xx
سلام خدمت دوست عزیز.بله در اینکه مدل اینتنس شباهت بیشتری دارد شکی نیست ولی بحث قیمت هست که قیمت یومو اینتنس هم قیمت هوم اینتنس دیور میباشد که در این صورت بدون شک دیور هوم اینتنس انتخاب من هست.
سلام بر دوستان عزیز.کسی هست که عطری مشابه هوم اینتنس بهم معرفی کنه.خودم که چیزی تاحالا ندیدم به غیر از ولنتینو امو که میتونم بگم مقداری شبیه هستش و سوال بعدی آیا ارزش داره که اختلاف یک میلیونی پرداخت کنم برای هوم اینتس درعوض امو البته میدونم که زیادی هم توی یه رنج نیستند ممنون از دوستان عزیز.
Mine Pour Homme
لینک به نظر 24 مرداد 1400 تشکر پاسخ به ali
سلام علی جان وقت بخیر
واقعا ممنون از راهنمایی کامل و جامع درباره تستر و کار های دیگه خیلی خوبه که عطر افشان کاربرانی باتجربه و دوست دار مردم مثل شما دارد که باید واقعا از شما و فروشگاه عطرافشان تشکر کرد.
4 تشکر شده توسط : Omid mehrdad
Mine Pour Homme
لینک به نظر 23 مرداد 1400 تشکر پاسخ به ali
سلام دوست عزیز وقت بخیر
واقعا که مطالب بسیار مهم و ارزنده ای رو بیان کردید ممنون از اینکه وقت گذاشتید برای راهنمایی کردن و اگاه سازی.درضمن اگر امکانش هست نظرتان را درباره تستر های عماراتی و ترکیه ای که جدیدا وارد بازار شده و از لحاظ کیفیت ساخت شیشه و خود رایحه که بسیار شبیه به اورجینال هستند میخواستم بدانم.آیا این تستر ها برای سلامتی مضرهستند یانه ممنون دوست عزیز.
1 تشکر شده توسط : Omid

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir