نظرات | علی پوست دوزان
ترتیب نمایش
فکر کنم تا به حال 6 شیشه 125ml از این عطر رو استفاده کردم، به قدری این بوی این عطر رو دوست دارم که بعضی موقع ها میرم شیشه عطر و برمیدارم، بو میکنم و میزارم سر جاش.

شروع اولیه عطر رو خیلی دوست ندارم، زیادی تند هستش و صابونی، ولی بعد از گذشت مدتی بوی یاس که ازش بلند میشه هوش از سرم میپره و دلم میخواهد فقط بشینم و خودم رو بو کنم، بوی انتها هم که کلا بوی زندگی میده بخاطر مشک و تنباکو.

تنها ضعف این عطر فقط یک چیزه، بخش بو کم و نداشتن خط بو، کسی پشت سرت راه بره متوجه نمیشه بوی عطرت رو ولی خب وقتی نزدیک میشن خوششون میاد.

دوست داشتم همین عطر رو Perfume اش رو تولید میکردن و میخریدم دیگه هیچ وقت عطرم رو عوض نمیکردم.
11 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری شاپور K
من از این عطر تا حالا 4 بار برای همسرم خریدم تو چند سال اخیر، به صورتی هستش که بهم گفته اگر خواستم براش عطر بخرم فقط همین عطر.

-تمامی همکاران همسرم ازش اسم عطرش رو میپرسن و واقعا بوی با کلاس و شیکی داره، به درد تیپ اسپرت نمیخوره و باید اگر رسمی پوش هستین ازش استفاده کنین.
-من خودم عاشق بوی یاس و مشک اش هستم که بعد از چند ساعت گذشتن از استفاده، تازه خودش رو نمایان میکنه.
-ماندگاری بسیار زیادی داره و حتی تا شستشو البسه بعد چند روز کاملا بوش قابل حسه.
-خط بو قوی داره و برام پیش اومده با فاصله 5 متر وقتی تو خیابون پشت همسرم حرکت میکردم بوش رو حس میکردم.
-پخش بوی خیلی خوبی هم داره، به صورتی که وقتی همسرم در یک اتاق هستش و واردش میشم، میتونم بو عطر رو کاملا حس کنم، حتی اگر انتها اتاق نشسته باشه.
-اگر بوی یاس و مشک رو خیلی دوست دارید حتما پیشنهاد میکنم.

البته من این 4 بار این عطر رو از عطرافشان خرید نکردم و برنامه دارم به زودی دوباره برای همسرم تهیه کنم.
14 تشکر شده توسط : لاله ایزدی Hamideh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir