نظرات | mehrdad
ترتیب نمایش
Megamare
لینک به نظر 13 بهمن 1400 تشکر پاسخ به alireza .xx
علیرضاخان دوست و استاد عزیزم خیلی گلی دادا.
با وجود جوان بودن پختگی و دانش چشمگیرت در حوزه عطر مایه فخر و مباهات من و برابچ تیم باران است ، انتظار میره از حواشی دوری کنی و روی پروژه باران متمرکز باشی.
امید که در آینده نزدیک روبان افتتاح را قیچی کنی.
7 تشکر شده توسط : صادق اف IRRO
Polo
لینک به نظر 14 آبان 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
وحی بر قارون؟؟؟
2 تشکر شده توسط : محمد حسین .ب
La Petite Robe Noire Eau Fraiche
لینک به نظر 13 مهر 1400 تشکر پاسخ به کامبیز سخی
سلام کامبیزخان ،علیرضا از اقوام نزدیکم هست، تاحالا دقت نکرده بودم انشاواملای ما شبیه، شایدبخاطره این باشد که ما اصالتا کوردسلیمانیه هستیم ،بااینکه سالهای زیادی ایران هستم درنگارش فارسی، بخصوص پسوندو پیشوندها گاه به مشکل برمیخورم.
6 تشکر شده توسط : IRRO محمد
La Petite Robe Noire Eau Fraiche
لینک به نظر 12 مهر 1400 تشکر پاسخ به سعید رضایی شوشتری
با نظر جناب شوشتری موافقم ،جو سایت روز به روز داره بهتر و نظرات و رویوهای تخصصی بیشتر میشه ، ali یا علیرضاخان دوست خوب و استاده عزیزم فردی بسیار با ادب و فروتن و در عین حال باهوش هستند و در محضرشان بسیار اموختم ، ایشان دوره رایحه شناسی و اخوی محترمشان دوره گراس را گذرانده و تسلط خوبی نسبت به روایح دارند ، الحق وجود دوستانی مثل علیرضا، شوشتری، حامدخان قضاوی ، Gevik و... عطرافشان را پربارکرده و امیدوارم اخوی ایشان و اساتیدی مثل ایکاروس ، خسروی و... دوباره به جمع ما برگردند.
12 تشکر شده توسط : IRRO محمد
شما رایحه دانهیل قرمز را پسند نکرده اونوقت چاستیتی رساسی که کپی برابراصل دانهیل دیزایرقرمز در لیست عطرهای موردعلاقتان هست.
2 تشکر شده توسط : IRRO محمد
Dior Sauvage
لینک به نظر 16 تیر 1400 تشکر پاسخ به امیرمهدی حیدری
اقای حیدری این سوالت جدی یا شوخی و سرکاری؟
چه جور از ساواج استفاده کنی که بوی عطرت همه جارو برداره🤔🙃
8 تشکر شده توسط : IRRO محمدپارسا امیری

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir