نظرات | عباس ت
ترتیب نمایش
عطری با رایحه عالی و اعتیادآور ، پخش و ماندگاری بسیار خوب.به نظرم تاپ ترین عطر برند بولگاری توی چند عطری که از این برند تست کردم ، هست.مخصوصا توی هوای سرد .
16 تشکر شده توسط : مهریار Mahyar
عطر بسیار با کیفیتی هست . عاشق رایحه ابتدایی این عطرم.
2 تشکر شده توسط : امیر علوانی بابک
چند روز پیش این عطر رو از یه جای مطمین خریدم و دیدم که شیشه عطر نسبت به قبل شفافتر شده و مایع داخل اون مشخص میشه، چون شیشه های قدیمی کدر هست و داخلشون مشخص نیست . بعد از تست متوجه شدم که نسبت به قبل ضعیفتر شده و بوی نارنگی اون به مراتب کمتر شده . ظاهرا این عطر هم ریفورموله شده اصطلاحا و دیگه اون شفافیت قبل رو نداره و کم جونتر شده. حیف که این عطر خوب این بلا سرش اومده.
15 تشکر شده توسط : 🄼🄾🄽🄰 امیر محمدی
خیلی شبیه GREEN IRISH TWEED هست و نسبت به قیمتش به نظرم عطر خوبیه .
4 تشکر شده توسط : دلباخته باورها مروت
ممنون دوست عزیز بابت جوابتون، متاسفانه دو روز بعد از اینکه نسخه اصلی رو خرید کردم پیامتون رو دیدم . حیف اون همه پول که بابت این عطر دادم که اینقدر پخش و موندگاری افتضاحی داره.
1 تشکر شده توسط : فاطمه فیضی
یه عطر خوشبو با بازخورد خوب .
4 تشکر شده توسط : سعید ون ورنبرگ Dragon
این عطر رو با قیمت بالای ده تومن از یک فروشگاه معتبر خیابون وزرا تهران ، خرید کردم . قبلا دستریز نسخه colonge رو از فروشگاه دستریز معروف اصفهانی گرفته بودم. اون نسخه خیلی خوشبو ولی پخش و ماندگاری بسیار ضعیف داشت و من فکر میکردم که نسخه اصلیش بهتر باشه ولی متاسفانه خیلی ناامید کننده بود از لحاظ ماندگاری و پخش علیرغم تعداد پاف زیادی که زدم. حیف این مبلغ که برای این عطر بخوای هزینه کنی.خیلی خوشبو هست ولی نمیدونم که چرا اینقدر ضعیفه. نظر شخصیم اینه که برای عطرای به نسبت خنک بهترین گزینه برند سرجوف هست که هم خوشبو و هم ماندگاری و پخش خوبی دارند.
9 تشکر شده توسط : Dragon architect
رایحه بینظری داره تو عطرای خنک ، ولی افسوس و صد افسوس که موندگاری و پخشش فوق العاده ضعیفه . نمیدونم که اون نسخه اصلیش که پنجاه میل هست همینجور ضعیفه یا خیر؟
8 تشکر شده توسط : صادق اف مهدی
یه عطر با رایحه فوق العاده ، از خریدش بسیار راضیم.از بوییدنش سیر نمیشم.
4 تشکر شده توسط : رضا عطردوست ابوالحسن
خیلی با این عطر حال میکنم ، کلا عطرهای باکیفیتی داره این برند.
2 تشکر شده توسط : هلیوس فاطمه فیضی

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir