نظرات | مونا
ترتیب نمایش
سلام عزیزان ، میشه کسی که این عطر رو داشته یه نظر بده راجع بهش ؟ خیلی دوست دارم نوت هاش رو ! عاشق رایحه گل مریم و چوبشم ، اولش هم که ترنج به به چه شود ! منتها نمی‌دونم واقعا با همین تفکر میتونم بلایند بخرم تموم شه بره یا نه ازون هاست که حتما باید تست کنی !؟!
رایحه چرمی و انیمالیک و وودی رو لابدینوم یا به قول عطر افشان لابدانیوم خلق می‌کنه !
5 تشکر شده توسط : رضاحسین نوری شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh
دی کی ان وای بی دلیشس
رایحه این عطر به نظر من شبیه جیانفرانکو فره ( لاو تندر) است و غیر قابل انتظار هم نیست چون نوت نارنگی انگور و رز در تاپ نوت هر دو انقدر غالب هستند که اجازه ندهند بقیه نوت ها خودنمایی کنند و هیچ کدام برای من جذاب نیستند، ساده و تکراری ! اما به هر حال در نوت میانی و پایانی دی کی ان وای بی دلیشس بسیار قویتر از فره است! رایحه لاله مردابی من واقعا نمی‌دونم چطوریه اما اون بوی ماهی ای که خیلی ها میگن فره داره رو شاید بتونم به وجود این رایحه نسبت بدم که دی کی ان وای نداره، یعنی من همچین رایحه نامطبوعی رو حس نمیکنم، پخش بو و ماندگاری بیشتری هم داره اما به هر حال باز هم رضایت بخش نیست ، از نظر پرفرمنس ناامیدتون می‌کنه، کسی بهتون فیدبک مثبت نمیده یعنی کلا فیدبکی در کار نیست نه مثبت و نه منفی ! فقط خودتون خسته میشید ازش! عطری نیست که دوست داشته باشید تکرارش کنید و به نظر من برای هدیه دادن هم مناسب نیست با قیمت معادل بسیار کارهای قوی تر و دلپذیرتری وجود داره 🌹
6 تشکر شده توسط : جواد وزیری alireza .xx
ورساچه اروس زنانه (EDP)
به نظر من بهترین عطر زنانه برند ورساچه و در بین عطر های هم قیمت بالاترین ارزش خرید رو داره ، بیشتر به کتگوری معتدل میخوره تا خنک ! اگر بگم چهار فصله اغراق نکردم، هر چند فصل گرما بیشتر خودنمایی می‌کنه!
عطر پیچیده ای نیست خیلی ساده، خیلی مهربان، خیلی دوست داشتنی! نمی‌دونم چرا در تبلیغاتش از زن نیرومند یاد میکنند و صندل های گلادیاتور !! چون این اغواگر عشق آنها خیلی مهربان، ملیح و ظریف به نظر میاد تا پرقدرت و جسور...
از یاس نترسید از تندی یا ایجاد سردرد نترسید... آکورد لیمو و یاس ملایم با چاشنی چوبی رو‌ مگه میشه دوست نداشت ؟ هیچ نوت اذیت کننده ای وجود نداره!
اگر دنبال پخش بوی بالا یا ماندگاری عجیب و غریب هستید ناامیدتون می‌کنه اما اگه مثل من دوست دارید خودتون و نهایتا کسی که داره از فاصله نزدیک (حداکثر یک متر) از عطری که پوشیدید حسابی لذت ببره انتخابش کنید ، بلایند بای برای خودتون و یا برای هدیه به دوستتون و یا حتی به عشقتون یکی از بهترین های این قیمت محسوب میشه، شک نکنید بهتون قول میدم پشیمان نخواهید شد ♥️
12 تشکر شده توسط : Amelie محمدرضاسپهی
She Wood
لینک به نظر 24 خرداد 1400 تشکر پاسخ به گلی
کاملا موافقم! من وقتی هفت سال پیش خریدمش دقیق یادم نیست فک کنم حدود دویست تومن بود 😂
1 تشکر شده توسط : alireza .xx
She Wood
لینک به نظر 24 خرداد 1400 تشکر پاسخ به گلی
کاملا موافقم! من وقتی هفت سال پیش خریدمش دقیق یادم نیست فک کنم حدود دویست تومن بود 😂
1 تشکر شده توسط : گلی
تحت تأثیر یکی از دوستان و بدون دقت خریدمش و هنوز هم نمی‌دونم چی شد که متوجه نشدم چی دارم میخرم که اصلا جز سلایق من نیست ! نوت میوه ایش رو واقعا متوجه نمیشم ، برای من تاپ نوتش و حتی نوت های میانی غیر قابل تحمل بود ، در ثانیه اول روایح گل با غالبیت یاس بویاییت رو نابود می‌کنه که دوست داری چند دقیقه نفس نکشی ولی خب قاعدتاً نمیشه و مجبوری تحمل کنی!کلا یکی دوبار بیشتر نپوشیدمش و هر بار به شدت پشیمون شدم و احساس میکردم همه دوست دارند ازم فرار کنند ! ماندگاری که خیلی خوبه ! به نظر من باید بزاری چندین ساعت بگذره تا بلاخره به نوت پایانی فندق و خامه برسی و خوشت بیاد!شاید حتی یکی دو روز طول بکشه ! به هیچ عنوان در مکان های بسته استفاده نکنید چون ممکنه همه بگن وای سرمون درد گرفت ! فقط برای مهمانی شب در فضای باز مناسبه ! به هیچ عنوان کادو نخرید چون واقعا سلیقه ایه و با فیدبک هابی که گرفتم تعداد کمی خوششون میاد !
9 تشکر شده توسط : مجید سلطانی نوا
یادمه هفت سال پیش که رفته بودم یه عطر شیک و لاکچری بخرم علاوه بر خرید عطر اصلی با اصرار فروشنده مغازه و خیلی با شوخی و خنده این رو امتحان کردم ، اولش چون قیمتش خیلی کم بود و حدود صد تومن بود فکر میکردم با توجه به قیمتش ارزش تست احتمالا نداره ولی در کمال ناباوری با یه عطر خیلی شاد و خوشبو مواجه شدم که خیلی همینجوری الکی خریدمش و همینجوری الکی دوسش داشتم ، خیلی لایت و خوشبوست اما ماندگاری و پخش بو اصلا نداره تقریبا همون لحظه که میزنی فقط خودت حسش می‌کنی که با قیمتی که داشت قابل حدس بود ! بخاطر حس خوبی که اون لحظه ها بهم داد دوس داشتم ازش صحبت کنم !
12 تشکر شده توسط : شکیبا سعیده دهرویه
با اینکه من از عطرهای گلی خوشم نمیاد اما این واقعا خوشبو و شیکه، سالها پیش این رو از یه فروشگاه معتبر عطر خریدم ، فقط حتما اصلیش رو باید تهیه کنید چون فیک زیاد داره و رایحه اشون تفاوت زیادی با اصلش دارند نمونه های غیر اصلیش رو واقعا نمیشه یک لحظه تحمل کرد، باعث سردرد و تهوع فوری میشن! اما این هم به هر حال ماندگاری و پخش بوی خیلی خوبی نداره و ولی واقعا به نظر من رایحه شیکی داره !
5 تشکر شده توسط : parissa آرامیس
یه عطر ساده و کاملا معمولی ، کلا از عطرهایی که رایحه چوبش غالب باشه خوشم میاد ، هر چند عطر قوی ای ازین نظر نیست اما برای مصرف روزانه برای کسایی که عطر با بوی ملایم دوست دارند بد نیست (به شرطی که عطرباز نباشید چون انتظاراتتون رو برآورده نمیکنه) هرچند اصلا خاص نیست اما اگر خریدید پشیمون هم نمیشد و جز عطرهایی نیست که بی استفاده تو آرشیوتون بمونه !
5 تشکر شده توسط : Maxxine Maary

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir