نظرات | sadra
ترتیب نمایش
فرشته ای افسرده

چگونه میتوان در عالم ذهن فرشته ای را دید که از افسردگی رنج میبرد ، شاید نتوان چنین مفهومی را کنار هم تصور کرد همانند مفهوم بردگی و آزادی اما شانس همراه ما است چرا که L eau ساخته کریستوفر شلدریک چنین تناقض ذاتی ای را از طریق حس بویایی به ما منتقل می کند .
آلدهید و مشک نقش فرشته داستان ما را بازی میکنند اما این فرشته ای که از او میگویم در ذات خود از افسرگی شدیدی رنج میبرد این دقیقا همان وجه فلزی و بی روح آلدهید است که افسردگی را می سازد ، حالم بر حال فرشته بیچاره میسوزد چه میتوان کرد خب در حقیقت کاری نمیتوان کرد این مگنولیا و مرکبات هستند که به کمک فرشته این داستان می آیند و اورا سرزنده و شاد می سازند.

آهنگ متناسب با عطر : Say Yes To Heaven lana del ry
14 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری سالار كلوچه
اضطراب و ترس

دو مفهوم در هم تنیده که نمی توان آن هارا از هم جدا کرد
حال این دو مفهوم در یک شاهکار هنری خلاصه شده اند به گونه ای که میتواند تصویر شخصیتی مانند هانیبال لکتر را در عالم ذهن تداعی کند
حال با تستی که از این عطر داشته ام میتوانم بر شخصیتی تبدیل شوم مانند لکتر اما کار من کشتن انسان ها نیست بلکه کشتن خرافات و عقایدیست که با خود حمل میکنند ولی در تنهایی با خود میگویم چه میتوان کرد چراکه هرکس آزاد است که احمق باشد
حال عالم ذهنی را فراموش کنیم ببینیم عطر چگونه شروع می شود و چگونه پایان می یابد
در شروع با چند نت رو به رو هستیم که عبارتند از فلز و میخک و نت های انیمالیک ، اولویت با نت های حیوانیست که در ذات خود نوعی حس فلزی آن را همراهی میکند در کنار همین فضا نت میخک را داریم که با حس و حال تیز و ادویه ای خود بر تنش و گرما کار می افزاید البته دو پارادوکس جالب و جذاب دیگری در ادامه راه آن را خواهیم یافت. پارادوکس اول ترکیب حس سرد و تیز فلز با گرمای نت های حیوانیست البته تشخیص سردی فلز کمی دقت میخواهد با این حال میتوان آن را یافت که کنار بقیه نت ها حس و حالی خون آلود ایجاد میکند
در ادامه به یکباره شاهد حضور نت های گلی هستیم که به نوعی اوج نبوغ و شکوه کار است ، تقابل میان شیطان و فرشتگان . مبارزه جذابیست ولی خب پایانش شاید برای بسیاری آن چندان جالب نباشد چراکه در نهایت این وجود خون آلود شیطانیست که پرچم پیروزی را در دست میگیرد.

اهنگ مناسب برای فضای عطر: Cruel World lana del ry
16 تشکر شده توسط : سعید رضایی شوشتری Dragon
سلام خسته نباشید متاسفانه ایران نمایندگی تام فورد نداره و نمیشه عطراش رو تست کرد باید چشم بسته خرید من فقط یک بار در دبی تونستم تست کنم از اونوقت به بعد عطرای این برند رو تست نکردم دیرم شما گفتید من این عطر رو تست کردم ! از کدوم فروشگاه تونستید این عطر رو تست کنید !
2 تشکر شده توسط : Ss.ss شهریار اسماعیل پور smaeelpoor.sh

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

هرگونه استفاده از مطالب این سایت بدون اجازه مدیران آن غیر مجاز بوده و تبعات آن بسته به نوع تخلف، متوجه افراد خاطی خواهد بود.

Iran flag  Copyright © 2007 - 2024 Atrafshan.ir